erremuli Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Lurer på om det er noen RPG`er på vei til min elskede Wii?!?! Gjerne et hjernedødt Hækk`n`Slæsh - lvl up -Action RPG til meg og dama. Kan lissom ikke helt se at det er noe på vei? Eneste RPG`et jeg vet kommer. (Eller er kommet i Japan.) Er Chocobo's Dungeon.. Og ellers gleder jeg meg til å hækk`n`slæshe meg vei gjennom No More Heroes Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Marvel ultimate alliance er eneste jeg kommer på i farten i sjangeren hækk og slash. Endret 19. februar 2008 av ostesaks Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kommer en rekke i år: - Fire Emblem: Radient Dawn - Fragile: Farewell Ruins of the Moon - Final Fantasy Chrystal Chronicles: The Crystal Bearers - Monster Hunter 3 Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kommer en rekke i år: - Fire Emblem: Radient Dawn - Fragile: Farewell Ruins of the Moon - Final Fantasy Chrystal Chronicles: The Crystal Bearers - Monster Hunter 3 - Monster Lab - Baroque - Tales of Symphonia 2: Dawn of the New World - Oboro Muramasa Yôtôden Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dragon Quest er rett rundt hjørnet. Var veldig intressert i dette RPG siden det var fantastisk på PS2, men du runner spillet på 4-6 timer leste jeg.. latterlig!! RPG som varer 4-6 timer? lol Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Men så er det heller ikke noe tradisjonelt RPG. Det er et hack'n slash-spill i førsteperson. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Men så er det heller ikke noe tradisjonelt RPG. Det er et hack'n slash-spill i førsteperson. Men 4-6 timer er kort uansett hva slags spill det er.... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Du tenker på Dragon Quest Swords, ikke Dragon Quest. DQS er et førstepersons lyspistolspill med sverd, for å si det sånn. Det er så langt unna et RPG som det er mulig å komme, og når det i tillegg har fått dårlig kritikk de fleste steder vil jeg nok glatt overse det og heller vente på Dragon Quest IX. Ikke at lyspistoldelen forklarer den latterlig korte levetiden. Resident Evil: Umbrella Chronicles er også et lyspistolspill, og etter tyve timer er jeg ennå langt fra ferdig. Det vil si jeg er jo ferdig med selve historien og sånt, men det er så mye å gjøre der at jeg ikke blir ferdig på mange timer til. Endret 21. februar 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå