Gå til innhold

LG 50PC51 koblet opp mot pc - null bilde.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har altså en 50PC51 fra lg. Det står i instruksjonsboka at jeg kan koble fra pcen til tven min med dvi/hdmi kabel.

Dette har jeg gjort, men får absolutt ikke bilde. Jeg har prøvd alt mulig rart, har tross alt brukt samme skjermkort opp mot en prosjektor med hdmi inngang og det funka fjell.

Skjermkortet er HIS Radeon HD 2600 PRO, med full HD støtte, hdcp (eller hva faen det heter) pluss 2 dvi utganger. Vet jo hvordan jeg gjør det, men får ikke bilde. :(

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såpass ja. For alt annet jeg kobler til via hdmi fungerer. Har jo ikke noe annet med DVI så får ikke testa det dessverre.

Faens møkkatv. Skal faenmeg klage til dem som solgte meg den! Står jo tilogmed med at den skal klare den i instruksjonsboka AKKURAT slik som jeg gjør det med kabler osv.

Lenke til kommentar

Dette står det om min tv: PC-kompatibilitet

For de som ønsker å bruke TV-apparatet som PC-skjerm eller å ha en MediaCenter/HTPC tilkoblet har denne modellen gode muligheter. Denne modellen støtter nemlig 1:1 pixelmapping noe som betyr at man kan kjøre apparatets oppløsning fra PC uten at man får overscan/underscan. Dette gir gode muligheter for bra bildekvalitet. Apparatet støtter 1:1 pixelmapping kun over HDMI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...