mads182 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Kjøpte Iphone i går, er det noe jeg bare "må" ha, eller tips og triks til denne fantastiske telefonen? Fant ikke en tråd som dekket mitt behov her. Hva er det jeg absolutt ikke skal gjøre med den? Endret 19. februar 2008 av mads182 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er det jeg absolutt ikke skal gjøre med den? Oppgradere programvareversjonen? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er det jeg absolutt ikke skal gjøre med den? Oppgradere programvareversjonen? Gjør forsåvidt ikke noe å oppdatere lenger, da alle verisjoner kan jailbreakes, aktiveres, og unlockes. Lenke til kommentar
release Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kjøpte Iphone i går, er det noe jeg bare "må" ha, eller tips og triks til denne fantastiske telefonen? Fant ikke en tråd som dekket mitt behov her. Hva er det jeg absolutt ikke skal gjøre med den? mobilescrobbler Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Henger meg på MobileScrobbler. Ellers: - VNSea - iAno - PhotoBoard - Converter - SMSD - CameraPro - Funiculus (om du spiller gitar) - PocketGuitar - BossPrefs - colloQ (om du henger på IRC) - Poof (om telefonen kjører SW 1.1.3) - TapTap Revolution - Tevee Har sikkert glemt en hel haug ... Ellers mange iPhone-optimerte nettsteder det kan være kjekt å legge til i bookmarks/på springboard: - http://iphone.facebook.com - http://talk67.beejive.com/ajax/ - http://iphone.break.com - http://www.digg.com/iphone/ Finnes mange flere ... Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Er det mulig å streame lyd og bilde over iPhone? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, Youtube og Break.com? Eller tenkte du fra f.eks. PC-en? Vet ikke med video, men du kan streame alt du har av musikk på pc-en på telefonen ved hjelp av Simplify Media (http://www.simplifymedia.com/). Bare å installere på PC eller Mac og installere klienten til iPhone på iPhone, så er du i gang. Da har du tilgang til all musikken din der du har WLAN-dekning. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Var ikke det jeg tenkte på, selv om det programmet fungerte flott det også.. Jeg tenkte på å streame for eksempel fotballkamper, som du kan gjøre på en pc.. Går det? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har ordnet mms til sin iphone forresten? Trenger litt hjelp.. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 min liste: SwirlyMMS Categories Poof BossTool Summerboard Converter Tevee Navizon Contacts (ikon) Spill: iSolitaire Lights Off iAno PocketGuitar iPhysics Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ligger endel mms innstillinger her: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=185616 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kjøpte Iphone i går, er det noe jeg bare "må" ha, eller tips og triks til denne fantastiske telefonen? Fant ikke en tråd som dekket mitt behov her. Hva er det jeg absolutt ikke skal gjøre med den? hvor kjøpte du den? har den kommet til norge? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 iPhone har ikke kommet til Norge enda, den selges i Storbritannia, Tyskland, Frankrike og USA. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ... og finn.no og qxl.no Men det beste er nok å kjøpe en på eBay. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ok takk. Er det noen som vet som CA når den kommer til norge da? snart? til sommeren?, høsten? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Ok takk. Er det noen som vet som CA når den kommer til norge da? snart? til sommeren?, høsten? Kjøpte min av en kar i Lillestrøm, en kollega av meg faktisk. Han hadde 2 stk. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 finnes det ikke noen dead pixeltest/fix til 1.1.3 ? Det jeg fant var til 1.1.2. Jeg har en dead pixel som plager meg litt. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ok takk. Er det noen som vet som CA når den kommer til norge da? snart? til sommeren?, høsten? leste en artikkel på amobil.no igår elns, det sa administrerende direktør i netcom (tror jeg) at han ikke trodde iphone kom til norge i år Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 det jeg har på min iphone er : Spill: Lights Off 4 Balls iBlackjack iSolitaire iSlots Marble Labyrinth NES Sudoku iPhysics Pocketguitar iAno Caissa (sjakk:)) andre ting: Flashlight iLevel (vater) iBrate (vibrator. haha) Sketches (tegneprog.) LocateMe Mobilescrobbler Lockbox iTrailers Bossprefs (skru av og på edge, wifi,ssh , BT osv) Categories (ordne ikon i mapper) MIM (endre carrierlogo til valgfritt) Banner (skrive hva du vil der klokken skal være) SMBPrefs (endre themes osv) Poof (gjemme programmer på springboardet) Battery (batteritid i % og litt mer:) ) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gjør forsåvidt ikke noe å oppdatere lenger, da alle verisjoner kan jailbreakes, aktiveres, og unlockes. Det er en sannhet med modifikasjoner. Har man 1.1.2 og ønsker å oppgradere til 1.1.3 bør man _IKKE_ gjøre det gjennom iTunes, men heller bruke noen andre triks. Google is your friend. Kjøpte min av en kar i Lillestrøm, en kollega av meg faktisk. Han hadde 2 stk. Jeg tror nok han siktet til når den kommer til Norge _offisielt_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå