OPL Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er ikke kjent i oslo så jeg trenger hjelp til og finne noen bra resteuranger i oslo for date, Helst ikke altfor dyrt og et sted der jeg kan parkere Lenke til kommentar
zyx Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er ikke kjent i oslo så jeg trenger hjelp til og finne noen bra resteuranger i oslo for date, Helst ikke altfor dyrt og et sted der jeg kan parkere Friday's og Hard Rock er jo veldig casual steder, du kan jo parkere i parkeringshuset nede ved tinghuset. Ellers så er jo New Orleas, Bølgen & Moi(finnes flere av de så "take your pick"), Ekebergrestauranten gode steder med greie priser Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Finnes flere parkeringshus i Oslo sentrum. Anbefaler at Onkel Donald, fungerer som et utmerket spisested, samtidig er stedet et utested. Slik at om daten går bra, fortsetter dere bare kvelden der. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Å, du må gå på yaya's! En supersøt thailandsk restaurant som er billig, men som har dødsgod mat! Er skikkelig glorete, men det er en del av sjarmen. Veldig avslappet, og kelnerne går rundt i shorts og flipflops. Hver halvtime skrus alle lysene brått av, og det kommer en "regnstorm". Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 er også en italiensk resturant som ligger rett ved egertorget... på venstre side om du kommer nedenfra kjempekoselig plass, med rimelige priser, og ligger bra til om du ønsker og fortsette en annen plass utover kvelden Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Yaya's anbefales også, bare vært på den i Majorstua men den har en egen hytte på toppen så om dere du vil være litt ekstra romantisk kan du gjøre det der. Lenke til kommentar
relaps3 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Sushi Wok ved Colluseum.. Brasserie 45 ved vika (classy, men billig) Lenke til kommentar
zyx Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvis dere er i mood for sushi, så er Alex Sushi norges beste suhi resturant. Anbefales på det sterkeste, litt dyr, men aboslutt verdt prisen. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Takk for svar, tror det blir yaya's jeg den hørtes bra ut. Koster jo 50kr timen i parkeringshus men er vel verdt det. Hater og ta t-banen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 er også en italiensk resturant som ligger rett ved egertorget... på venstre side om du kommer nedenfra kjempekoselig plass, med rimelige priser, og ligger bra til om du ønsker og fortsette en annen plass utover kvelden Mama Rosa. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tok med kjæresten min på Xich-Lo (kinesisk) i Øvre Slottsgate på fredag, og det slo veldig godt an. Maten er ikke så voldsomt dyr heller. Betalte rundt en høvding for en treretters middag på begge to, samt en god flaske rødvin. Men vær litt tidlig ute med å bestille bord, det kan være ganske mye mennesker der en fredag kveld. Uansett, maten var helt knall og servitørene har god greie på jobben sin. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Mama Rosa. den var det ja husker daten vår der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå