World Of Warcraft Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Har skaffet meg en ny HDD og har planer om å putte den i den gamle PCen, installere Fedora og bruke den til å lagre filene mine. Jeg fikk brent ut en DvD med Fedora 8 på (64 Bit). Problemet er, hvilken av de forskjellige type oppsettene skal jeg bruke? Har prøvd litt forskjellig men de fleste(Alle?) bortsett fra DVD-rom (UDF) støtter ikke filer over 2GB, fedora fila er på 3,6GB. Har tidligere installere XP Home på discen, men fullførte det ikke. Når jeg prøver å boote "UDF DVD-en", bruker den litt tid, og loader XP Pro (Hum?), dette er en helt ny HDD. Noen som kan hjelpe? =D Endret 19. februar 2008 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Velg 'burn ISO' eller lignende i brenneprogrammet du bruker, så velger du ISO-filen du lastet ned. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Brenn også på lavest mulig hastighet, det minsker sjansen for at det blir feil i brenningen. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Problemet er at jeg ikke får brent større filer enn 2GB og fila jeg må få brennt ut er på 3,6GB. Vil det fungere å pakke ut filene og brenne de som boot CD? Istede for ISO. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er det Nero du bruker? Skal være en egen funksjon som heter "Burn image" eller "Brenn bilde" eller noe i den duren. Da velger du ikke UDF eller ISO eller BootCD eller... Du velger bare .iso fila på 3,6GB også brennes den for deg. Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Prøv og brenne med BurnCDCC, et lite programmet som ikke kan gjøre annet enn å brenne .iso-filer Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Takk for hjelpen, fikk fiksa det =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå