Gå til innhold

Alternative avsluttninger til sesong 3 (Prison Break)

Anbefalte innlegg

Hva mener du? Vanskelig å forstå ironi når alt man ser er tekst. Er ikke alltid lett å definere ironi når man bare leser. Kan du forklare mer?

Tok du min avslutning så seriøst altså? haha, jøss.. :!: Det jeg skrev var ment ironisk og det var bare var en fantasi-fortelling. Trodde egentlig at det var åpenlyst, men tydeligvis ikke for alle.. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du? Vanskelig å forstå ironi når alt man ser er tekst. Er ikke alltid lett å definere ironi når man bare leser. Kan du forklare mer?

Tok du min avslutning så seriøst altså? haha, jøss.. :!: Det jeg skrev var ment ironisk og det var bare var en fantasi-fortelling. Trodde egentlig at det var åpenlyst, men tydeligvis ikke for alle.. :whistle:

Hehe neinei, bare kjakan som er merkelig!

avsluttningen din var morsom egentlig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-pJI1Oyc6

Drømmmeslutten hadde vært som følger:

Mahone sitter på baren, en smule urolig. Han merker at Whistler kommer inn og sier "You're late!". Whistler svarer: "A Whistler is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to". De ser en smule alvorlig på hverandre før de bryter ut i latter og Mahone hopper på Whistler og omfavner han. De ler og bartenderen roper "This will be a night to remember". T-Bag, Bellik og Sucre fyrer på masse rom i Sona og det hele ender i en stor salatcocktail av fargesprakende fyrverkeri. Gretchen som tilsynelatende ikke frykter noe, viser seg å være livredd for raketter og hisser seg opp til et ultimat klimaks, der hun reagerer som en lemmen og sprekker. Dette gir en fin farge til veien under og folk i Panamas gater lever lykkelige til verdens ende. Scofield ville ha tak i sjefen for the company og ødelegge han den eneste plassen han kan bli ødelagt; der han ble skapt! Han finner ut at skapelsesplassen er ingen annen plass en Fox River State Penetrating Area. Her jobber hans green card-kone, Nika, og han glemmer umiddelbart oppdraget sitt. De tilgir hverandre og blir i lag og lever lykkelig i alle sine dager!

:D

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...