Melisma Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva mener du? Vanskelig å forstå ironi når alt man ser er tekst. Er ikke alltid lett å definere ironi når man bare leser. Kan du forklare mer? Tok du min avslutning så seriøst altså? haha, jøss.. :!: Det jeg skrev var ment ironisk og det var bare var en fantasi-fortelling. Trodde egentlig at det var åpenlyst, men tydeligvis ikke for alle.. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hva mener du? Vanskelig å forstå ironi når alt man ser er tekst. Er ikke alltid lett å definere ironi når man bare leser. Kan du forklare mer? Tok du min avslutning så seriøst altså? haha, jøss.. :!: Det jeg skrev var ment ironisk og det var bare var en fantasi-fortelling. Trodde egentlig at det var åpenlyst, men tydeligvis ikke for alle.. Hehe neinei, bare kjakan som er merkelig! avsluttningen din var morsom egentlig Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vel, jeg tror heller at det var Kjakan24 som skjønte innlegget mitt, og det virket ikke som at du gjorde det pga. din respons. Men virker som at du skjønner litt mer av den nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-pJI1Oyc6 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Drømmmeslutten hadde vært som følger: Mahone sitter på baren, en smule urolig. Han merker at Whistler kommer inn og sier "You're late!". Whistler svarer: "A Whistler is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to". De ser en smule alvorlig på hverandre før de bryter ut i latter og Mahone hopper på Whistler og omfavner han. De ler og bartenderen roper "This will be a night to remember". T-Bag, Bellik og Sucre fyrer på masse rom i Sona og det hele ender i en stor salatcocktail av fargesprakende fyrverkeri. Gretchen som tilsynelatende ikke frykter noe, viser seg å være livredd for raketter og hisser seg opp til et ultimat klimaks, der hun reagerer som en lemmen og sprekker. Dette gir en fin farge til veien under og folk i Panamas gater lever lykkelige til verdens ende. Scofield ville ha tak i sjefen for the company og ødelegge han den eneste plassen han kan bli ødelagt; der han ble skapt! Han finner ut at skapelsesplassen er ingen annen plass en Fox River State Penetrating Area. Her jobber hans green card-kone, Nika, og han glemmer umiddelbart oppdraget sitt. De tilgir hverandre og blir i lag og lever lykkelig i alle sine dager! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skulle ønske meg en slutt der det viste seg at Kellerman ikke var død og er tilbake og er sterkt involvert i hele handlingen... damn :-/ Lenke til kommentar
hanaleks Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva heter den aller tristeste av sangene i prison break? den som spilles av når folk dør eller når noe tragiskt skjer. Høres ut som det er ei som nynner?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå