SivilMilitaer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (For alle som har sett hele sesong 3) Syns det var kjedelig slutt, spesielt den operasangen. Min versjon: Mahone møter Kellerman på baren og ikke whistler:P Disse to skal nå samarbeide om å vet a faen et eller annet. Michael dreper hun dama, men blir tatt og havner i et nytt og enda skummlere fengsel. Lincon og sønnen tar whistler og gir han grøftejuling eller noe. Og så dreper de han også. Så kommer det en film fra toppen( han flinskalla gamle fyren) som sier at alle må dø. Kellerman og Mahone også. Derfor må Kellerman og Mahone sammarbeide mot staten. Siden Michael nå er i et nytt fengsel må han bryte seg ut igjen, med god hjelp fra sin familie. Grunnen til at han slemmingen(flinskalla fyren høyt oppe) ikke dreper han er fordi de forsker på Michael og vil se utviklingen hans, de mener de kan bruke han til noe radikalt litt senere. Kom med deres alternative slutter. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Haha, hadde det skjedd hadde jeg slutta å sett på x) Det beste ville kanskje være om vi så Kellerman kom å sa på TV at han løy om at Linc var uskyldig. (Noe han var blitt presset av "The Company" til å si, for hvis ikke dreper de søstra hans) Det ville gjort LJ/Sofia/Linc-trioen mye kulere. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Første alternativet var ikke verst, bortsett fra nå har både Linc og Mike vært inne. Kanskje en annen sin tur? Andre alternativet må jeg si uenig i. Kellerman kan ikke bare dukke opp ingensteds fra. Fra sist vi så Kellerman til i går, har det gått mange måneder (i deres tid). Han kan ikke ha vært på rømmen fra TC i så lang tid. Min versjon er ikke så ulikt fra den vi så i originalen. Jeg syns at i alt oppstyret når de forlater museet, så kidnapper de Gretchen. Dette innebærer da at ikke Sofia som blir skutt, men en av lakeiene hennes. Så stikker de ut på landet og torturerer henne til døde. Men før ho dør, avslører ho en liten hemmelighet om Sara (selv om det kanskje ikke hadde vært tilfelle). Beste hadde vært å avsløre at hu fortsatt lever og er satt inn i et annet fengsel. Mike tar da oppgaven å finne hvilket fengsel og befri henne. Men i mellomtiden så glemmer vi ikke Sona helt. Der utbryter det krig mellom T-Bag og Sucre. Hva Whistler og Mahone angår, blir de jaktet ned av Mike. Resten blir som i originalen, trioen får en happy ending. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Linc, Sofia og LJ raner en bank, kjøper ut Sucre deretter Stikker Sucre til Mexico og for dama si og ungen tilbake. Linc, Sofia og LJ stikker til havs etter å ha kjøpt en seilbåt og for en happy ending. Michael derimot er omtåket av hat etter at TC halshugget dama hans og drar på en vill KILL BILL jakt etter hoved mannen i TC. Han flintskalla mannen. Han for drept Whistler og Mahone på veien til hevn. Når han endelig kommer til han flintskalla mannen i TC sier flintis "I've been expecting you Scofield" mens han snur seg rundt i stolen med en hvit katt over fanget. Michael for en sprøyte i nakken og han våkner opp i en ubåt. Han knerter dermed alle u-båten tar kontroll over u-båten og finner hovedkvarteret til den flintskalla mannen, som er en plattform midt ute i stillehavet. Han fyrer av 10 atomrakett torpedoer mot plattformen og for drept TC mannen for godt. Etter dette finner han tilfeldigvis 40 millioner dollar i kontant ombord i ubåten som han bruker til å bygge et sykt slott hovedkvarter, men noe har forandret han. Michael er noe super ond og blir den nye lederen av The Company. Dermed for han makt og får agentene til å finne Gretchen og kaste henne inn i Sona hvor hun blir voldtatt dag og natt av Bellick og T-Bag til hun dør. Bellick har forresten blitt Gimpen til T-Bag, en sex slave. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synes slutten var bra som den var. Dont change perfect :!: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Linc, Sofia og LJ raner en bank, kjøper ut Sucre deretter Stikker Sucre til Mexico og for dama si og ungen tilbake. Linc, Sofia og LJ stikker til havs etter å ha kjøpt en seilbåt og for en happy ending. Michael derimot er omtåket av hat etter at TC halshugget dama hans og drar på en vill KILL BILL jakt etter hoved mannen i TC. Han flintskalla mannen. Han for drept Whistler og Mahone på veien til hevn. Når han endelig kommer til han flintskalla mannen i TC sier flintis "I've been expecting you Scofield" mens han snur seg rundt i stolen med en hvit katt over fanget. Michael for en sprøyte i nakken og han våkner opp i en ubåt. Han knerter dermed alle u-båten tar kontroll over u-båten og finner hovedkvarteret til den flintskalla mannen, som er en plattform midt ute i stillehavet. Han fyrer av 10 atomrakett torpedoer mot plattformen og for drept TC mannen for godt. Etter dette finner han tilfeldigvis 40 millioner dollar i kontant ombord i ubåten som han bruker til å bygge et sykt slott hovedkvarter, men noe har forandret han. Michael er noe super ond og blir den nye lederen av The Company. Dermed for han makt og får agentene til å finne Gretchen og kaste henne inn i Sona hvor hun blir voldtatt dag og natt av Bellick og T-Bag til hun dør. Bellick har forresten blitt Gimpen til T-Bag, en sex slave. Haha Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synes slutten var bra som den var. Dont change perfect :!: Slutten var bra men ikke perfekt. Produsentene har blitt slappe og gjør ikke ting like gjennomført som de var før. Det var dessuten et par ting jeg ikke helt fant ut av. Har Michael tenkt å krysse Panama/Mexico grensen og Mexico/US grensen med en pistol i setet, top secret papirer og i en bil som er stjålet uten pass? lol. Fattig slutt. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) 666=tripple-sex: Ser du på Prison Break i den tro at det er en dokumentar? Det er ikke en dokumentar, det er en serie, så ikke driv og pirk på alt mulig små ting. Endret 20. februar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Yeah, mye bedre med at Scofield blir JamesBond/Spiderman, 666 tripple? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Yeah, mye bedre med at Scofield blir JamesBond/Spiderman, 666 tripple? Det ville ha funka bra mener jeg. At Scofield ble en ond mastermind. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hadde endingen vert som førsteinnlegg, der Michael havner i fengsel på nytt, ville serien vert ferdig. Perfekt slutt, med masse løsetråder som skal knytes sammen. Det eneste jeg ville sett en forandring på var at Michael tok stygge Gretchen. Og at Linc ble med videre. Blir et savn med Linc, en fantastisk karakter. Ganske teit å miste Sucre også. Hadde vert skamfett å sett denne gjengen jakte ned staten; - Michael og Mahone med planen. - Kellerman, Sucre og Linc som gjør grovarbeidet. Men er fornøgd med slutten. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Linc, Sofia og LJ raner en bank, kjøper ut Sucre deretter Stikker Sucre til Mexico og for dama si og ungen tilbake. Linc, Sofia og LJ stikker til havs etter å ha kjøpt en seilbåt og for en happy ending. Michael derimot er omtåket av hat etter at TC halshugget dama hans og drar på en vill KILL BILL jakt etter hoved mannen i TC. Han flintskalla mannen. Han for drept Whistler og Mahone på veien til hevn. Når han endelig kommer til han flintskalla mannen i TC sier flintis "I've been expecting you Scofield" mens han snur seg rundt i stolen med en hvit katt over fanget. Michael for en sprøyte i nakken og han våkner opp i en ubåt. Han knerter dermed alle u-båten tar kontroll over u-båten og finner hovedkvarteret til den flintskalla mannen, som er en plattform midt ute i stillehavet. Han fyrer av 10 atomrakett torpedoer mot plattformen og for drept TC mannen for godt. Etter dette finner han tilfeldigvis 40 millioner dollar i kontant ombord i ubåten som han bruker til å bygge et sykt slott hovedkvarter, men noe har forandret han. Michael er noe super ond og blir den nye lederen av The Company. Dermed for han makt og får agentene til å finne Gretchen og kaste henne inn i Sona hvor hun blir voldtatt dag og natt av Bellick og T-Bag til hun dør. Bellick har forresten blitt Gimpen til T-Bag, en sex slave. dette hadde vært perfekt. Hvem trenger manusforfatterene fra USA liksom Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) 666=tripple-sex: Ser du på Prison Break i den tro at det er en dokumentar? Det er ikke en dokumentar, det er en serie, så ikke driv og pirk på alt mulig små ting. Er helt enig i det han sier jeg, uten at jeg sier at det plager meg nevneverdig. Saken er at produsentene ser at Prison break selger seg selv, og de "glemmer" å henvende seg ordentlig til publikum, de tar oss for gitt. Det er nok mer det som er irriterende enn selve detaljen. Min drømmeslutt hadde vært som følger; Michael sikter pistolen på Gretchen, men klarer ikke å trekke av, han innser at nok mennesker er gått tapt, og ikke noe kan rettferdiggjøre å ta enda et liv. Gretchen snur seg rundt og ser dette, de veksler blikk noen sekunder og hun hopper inn i bilen. Resten av episoden handler om å rømme fra landet. Det er lagt på trist melodi for å sette stemningen om at en "reise" er på vei mot slutten. Vi ser innimellom tanker av Michael om karakterer som har påvirket hans valg gjennom alle årene. Vi ser også ting fra andre synsvinkler, og hvor mange offere valgene hans egentlig har hatt ( Til og med Rambo griner når han ser disse scenene (for å beskrive stemningen:P) Skjemen blir svart og rulleteksten kommer, her er alle overrasket og skuffet da det bare er gått 30 min. Så er vi plutselig tilbake til tiden før drapet som Linc ble beskyldt for, hvor vi ser alt gjennom Kellerman. Vi får her vite litt mer om Kellerman, men ikke mye. Tanken er vi blir fotralt ting her som man aldri har fått vite før, og som er ganske avgjørende for senere hendelser. Tiden går kjapper og kjappere mens vi stadig følger alt gjennom Kellemanns øyne. Michael og gjengen har akuratt rømt fra det første fengselet. Jakten starter, og vi ser grunnen til at Kellermann forandret seg mot slutten, han fikk vite enda flere ting som vi ikke er fortalt før. Episoden slutter i bilen hvor han ble drept, men da ikke gjennom øynene hans, men i tredjeperson. her ser man Kellerman bli skutt i hodet. Kameraet rettes opp, og han som skjøt Kellermann er Whistler, ingen andre enn selvese Whistler. :S -SLUTT- Endret 24. februar 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Drømmeslutten er at Scofield, Burrows og LJ finner ut at det hodet av Sarah som angivelig ble kappet av, bare er laget av plast og silikon og at det er fake. Så drar de og henter henne og tar ett helikopter til den øya som Jack, Sawyer, Kate og Hurley og co er på. Deretter hjelper de til med å finne ut av alle øya sine mysterier og så blir Burrows forelska i Kate, Og Sawyer i Sarah også lever de lykkelige alle sine dager på den øya i palmesus og dus.. Og så finner etterhvert Wentworth ut at han han vil dra til Norge for å oppleve verden, så treffer han meg på gata og blir hodestups forelska. Så gifter vi oss og lever lykkelig alle våre dager.. Snipp, snapp, snute.. The End! Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 ReSSaA: Det hadde vært kul avslutning! Melisma: det var den dummeste avslutningen jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Melisma: det var den dummeste avslutningen jeg noen gang har hørt. ja, huffamei.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Drømmeslutten er at Scofield, Burrows og LJ finner ut at det hodet av Sarah som angivelig ble kappet av, bare er laget av plast og silikon og at det er fake. Så drar de og henter henne og tar ett helikopter til den øya som Jack, Sawyer, Kate og Hurley og co er på. Deretter hjelper de til med å finne ut av alle øya sine mysterier og så blir Burrows forelska i Kate, Og Sawyer i Sarah også lever de lykkelige alle sine dager på den øya i palmesus og dus.. Og så finner etterhvert Wentworth ut at han han vil dra til Norge for å oppleve verden, så treffer han meg på gata og blir hodestups forelska. Så gifter vi oss og lever lykkelig alle våre dager.. Snipp, snapp, snute.. The End! Bra, bortsett fra at det er meg wentworth treffer, hi-hi Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bra, bortsett fra at det er meg wentworth treffer, hi-hi Håhå, førstemann!! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ReSSaA: Det hadde vært kul avslutning!Melisma: det var den dummeste avslutningen jeg noen gang har hørt. Smart du SivilM... søk opp ordet "ironi" og lær deg litt annet en å pusse AG3 din. Virker som du er en action junkie av dimensjoner... Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Smart du SivilM... søk opp ordet "ironi" og lær deg litt annet en å pusse AG3 din. Hva mener du? Vanskelig å forstå ironi når alt man ser er tekst. Er ikke alltid lett å definere ironi når man bare leser. Kan du forklare mer? Virker som du er en action junkie av dimensjoner... Jeg det er jeg, elsker alt med action. Stolt av det og. Btw: Pusser ikke noe Ag3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå