MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Hei, jeg trenger litt hjelp med og lage logo til bandet mitt. Vi har en logo fra før av men den har værtfall jeg blitt litt lei av, så hadde vært kult med en ny, den forige var tegna siden vi ikke er så gode på data. Hadde vært heftig kult vis noen kunne lage en logo til bandet. Hadde vært fint med en litt lignende logo som den NPK logon, med en sånn splatt aktig sak. Hadde vært fint med litt sort og rødt som farge, ellers er vi åpene for alt. Vi skal bruke logoen til og lage plakater av. Bandet heter Bluggmar, og vi spiller Trash-Metal. Fikk inspirasjon til og lage denne etter at jeg så den paintball logo tråden. Takk, vis noen kommer med en logo. Endret 19. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
orange Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du kan sikkert hjelpe de som eventuelt skulle hjelpe deg hvis du skrev litt om hva dere ønsket dere, og litt om hva logoen skal brukes til. Skal den f.eks brukes på nett eller skal dere trykke opp T-skjorter... Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Litt sånn? Lenke til kommentar
orange Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei, Her er et lite forslag: Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Takk. Ser ut som det står Bloggmar, og den ser litt for snill ut for et Thrash Metal Band. Sorry, men takk for forslag. Lenke til kommentar
orange Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Gikk nok litt fort, håper det lukter litt mere død og fordervelse av denne og med riktig staving :-) Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Now were talking. Den var nice! Likte hode skallen. Fortsatt åpen. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hvilket programm brukte du for og lage den? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Bump. Trenger virkelig hjelp Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gikk nok litt fort, håper det lukter litt mere død og fordervelse av denne og med riktig staving :-) Den var kul, hvordan lagde du den? Lagde du hodeskallen selv? Lenke til kommentar
pederk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Orker ikke endre noe. Du kan få kildefilene (.psd og .ai), men jeg orker ikke gjøre mer. Var bare litt sysling mens jeg ikke hadde annet å gjøre. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvem av dem er deg? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvem av dem er deg? Se filmen hos Youtube Likte den hvite logoen. Hva burde jeg bruke vis jeg skal lage fancy logoer? Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hvilke program bruker dere når dere lager band logoer? Lenke til kommentar
forumm Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Trengeren logo til bandet mitt jeg og vi heter Cruelty og spiller thrash-metal.. bare å lage en logo med fete bokstaver i rødt, og svart bakgrund takk på forhånd Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 LAG DIN EGEN TRÅD!!!!! Neida, men tror det er smartere. Lenke til kommentar
forumm Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 LAG DIN EGEN TRÅD!!!!! Neida, men tror det er smartere. joda... men, ingen svarer der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå