Espen_k Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Min pc eller dens software har slått seg totalt vrang. Når jeg installerer lyddriver så mister jeg all lyden og mikrofonen slutter å fungere. Når driveren er slettet igjen har jeg så god lyd som aldri før, men mikrofonen fungerer fremdeles ikke. Det ble slik da jeg over VT begynte å få noen klager på at mikrofonen min hadde så lavt volum, jeg stilte opp alt som gikk an å stille opp av volum, uten noen nytte. Jeg hadde også et fint kontrollpanel for lydenhetene i en liten stund, men det forsvant jo også fra startlinja med alderen. Hva er de mest drastiske tiltakene jeg kan foreta meg for å få fjernet alle drivere som har med lyd å gjøre? Jeg har prøvd å fjerne via "Enhetsbehandling" og "Legg til eller fjern programmer", da får jeg lyden tilbake, men mikrofonen gir ikke en lyd fra seg. Any solutions? Takker for svar og håper på å slippe en formatering EDIT: Lydkortet er integrert i et Asus P5B Deluxe Endret 19. februar 2008 av Espen_k Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Har du også stilt opp volumet på "outband " i VT? Noen mic'er krever ekstra boost, det er en knapp for å aktivere det i volum kontroll. Det kan være at du må stille inn på at du bruker ett annent oppsett i volum kontroll senter når du installerer noen andre/nye drivere... Det samme gjelder også i VT. Edit: Hvis du skal prøve å fjerne gamle drivere, så bruk DriverCleaner Endret 19. februar 2008 av Kuffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå