Fritz0r Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jaguar, en god gammel engelsk kjenning, vil ikke la Rolls Royce ta all æren på det kommende Geneva showet, og har bestemt seg og vise frem hva som kommer. Jaguar XKR Portfolio Special Edition: kommer som Coupe eller cabriolet med 20" Selena felger, med en unik shygge finnish og en rød Jaguar ‘Heritage’ i sentern. Bilen får en eksklusive Shadow Grey metallic spray jobb som skal få denne til og skille seg i gata. Alcon® R Performance står for bremsene, med røde calipers, quote fra "the Torque": 400mm six-pot front/ 350mm four-pot rear, med andre ord: Du kan bremse med denne bilen...bremse raskt... Interiøret er like luksuriøst som en Rolls Royce...om ikke mere, med lær seter og 16 vais styring av disse...(add Homer Simpson drool sound effekt)...og alt av interiøst kan du bestemme farge, kvalitet samt systingene som skal brukes. Lyd: Bowers & Wilkins står for lyden i denne doningen, og er det noen vi vet så er det at B&W på 525W er BRA lyd, spesielt når B&W har spesial laget høytalerenne for denne bilen. Salget starter Juni 2008, og alle biler har Ipod/USB mulighet for extern lydenheter. Nyt herligheten: Kilde, press release og flere bilder: http://www.thetorquereport.com/2008/02/gen...2009_jagua.html Endret 19. februar 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 hvor lang er bilen? Den er vel i orginal lengde? Det vil altså si i øvre halvdel av fire-meteren. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det vil aså si: oouuuvææ? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hæ? Jeg greier helt ærlig ikke å forestille meg hva det skal stå, kan du være så snill å utdype litt bedre. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) uueeeeee?? bedre? elelr det beste blir kansje oouuuvee... det betyr "hvaforno"? eller "hva-sa-du-sa-du" Edit: leif Endret 20. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 uueeeeee?? bedre? elelr det beste blir kansje oouuuvee... det betyr "hvaforno"? eller "hva-sa-du-sa-du" Edit: leif At bilen er lengre enn 4,5m, men likevel under 5m. Nærmere 4,7m-4,8m om jeg husker riktig etter det jeg har lest. Men jeg kan uansett forsikre deg om at den verken er kortere enn 4,5m eller overskrider 5m. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Daså.. Edit: Er ikke det litt langt? hvor langt er det i forrfold til den forrige modellen, n XC90 og en golf (2006)? Endret 20. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg tok et søk på wikiepedia: Bilen er 30mm lengre enn sin forgjenger, med respektive 4790 mm for den nye kontra 4760mm. Førstegenerasjonen av golf er 3815mm lang for 5-dørsversjonen. Den siste generasjonen (femte altså) er 4211 lang (står ikke hvilken variant dette gjelder for). De virkelig skumle tallene er hvor mye man ser at golf har vokst, både visuelt og fysisk sett. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 XKR er stilig, men blekner en del nå når Jaguar XF har kommet. Den er et par-tre hakk opp på stil og klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå