Gå til innhold

Jeg vet hvorfor norge er helt dust i alt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

minimum payne sa:

Jeg vet hvorfor norge er helt dust i alt. det er fordi vi har de kalde vinterene, og stenger av all friskluft for å holde varmen, dette stenger ute ogsygenet til hjernen , og fører til at norsk politikk , har blitt slik den er, den er formet av mennesker som er borte vekk i karbondioksyd-rus.

Seriøs? :roll::grumpy:. Dessuten er jeg enig med tunefish.

Lenke til kommentar
Jeg vet hvorfor norge er helt dust i alt. det er fordi vi har de kalde vinterene, og stenger av all friskluft for å holde varmen, dette stenger ute ogsygenet til hjernen , og fører til at norsk politikk , har blitt slik den er, den er formet av mennesker som er borte vekk i karbondioksyd-rus.

Hva om det faktisk heter OKSYGEN? kanskje du er et offer for denne dust-teorien din? :roll:

Lenke til kommentar
helt dust i alt? Greit nok at vi ikke har Nokia og ikke har vært noen stormakt slik som söta bror, men vi kan umulig være helt dust i alt. Men Norge blir år etter år kåra til det beste landet og leve i så noe må vi jo gjøre riktig her i landet ;)

Selv om vi kanskje er best i verden betyr ikke det at det ikke er rom for forbedring.

Hva med alle gamlingene som får dusje opptil flere ganger i måneden?

Hva med de årelange sykehuskøene?

etc.

Norge er bra, men langt fra best !

Lenke til kommentar

Hva om det faktisk heter OKSYGEN? kanskje du er et offer for denne dust-teorien din? :roll:

Anbefaler deg og lese forumets nettikette. Men siden du sannsynligvis ikke gidder dette tar jeg meg den friheten å sitere et av avsnittene:

Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

Lenke til kommentar
helt dust i alt? Greit nok at vi ikke har Nokia og ikke har vært noen stormakt slik som söta bror, men vi kan umulig være helt dust i alt. Men Norge blir år etter år kåra til det beste landet og leve i så noe må vi jo gjøre riktig her i landet ;)

Selv om vi kanskje er best i verden betyr ikke det at det ikke er rom for forbedring.

Nå sa jeg heller ikke at Norge er et perfekt land, men jeg bestrider på det sterkeste at vi er "helt dust i alt".

Men dette var mitt siste innlegg i denne tråden, den er rett og slett ikke verd å delta i.

Lenke til kommentar

Hva med alle gamlingene som får dusje opptil flere ganger i måneden?

Hva med de årelange sykehuskøene?

etc.

Norge er bra, men langt fra best !

Jeg er enig. Gamle trenger ikke dusje mer enn max en gang i måneden.

Men jeg joiner Anders Leipsland og stemmer for at denne tråden ikke er verdt å bruke tid på.

Minimum pain: Helt dust i alt? Oppfør deg som en voksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...