Skyttt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Stikk på byen, drekk deg full, dra med deg dame hjem og ha masse sex. Gjenta til Xboxen er vel i hus igjen. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ville lagt meg under soffaen og lev på og spise støv, til den kom tilbake. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Haha så enig så enig. Som noen har sagt før så anbefaler jeg å se på tv-serier. Oz, The Wire Entourage, Sopranos, Lost, Heroes eller Prison Break er de jeg anbefaler først. Appapapp! Se Dexter! Bedre serie skal man lete veldig lenge etter! av de du nevner har jeg sett Heroes, Entourage og Prison Break.. men ingen av de er i nærheten av så gode som Dexter er! 1.sesong er bra.. 2. er helt drøy! Men, om du ikke kommer på noe å gjøre mens 360'n er borte.. så kan det være godt for deg.. Kom deg i aktivitet... Ta en joggetur etc.. Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Eventuelt transportere deg til kompisene dine på en eller annen måte. Ærlig talt, 4km er ikke langt. Vel de nærmeste bor 4 km unna, jeg har noen andre som bor fra 8-12km unna Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Serier er flott.... Lost og Prison Break. Og ikke glem Ugly betty Selv om den ikke er så bra som de andre Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Takk for masse gode tips, jeg har for det meste spilt på 123spill og sett og kjøpt filmer. Anyways så skal jeg prøve å få kjøpt en eller annen serie, noen som hvet hvor man finner en billig simpson-sesong? Endret 20. februar 2008 av MrCoolGuy Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tja. Trene Lese bok Se på film bli med venner hjem fra skolen Ingen er så addicta til spill.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Stikk på byen, drekk deg full, dra med deg dame hjem og ha masse sex. Gjenta til Xboxen er vel i hus igjen. Jeg vet ikke med deg, men jeg drev ikke med sånt da jeg var 14 år. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ok 360en min er ødelagt g har vært det siden 26.januar. Jeg har ventet en del på 360en min nå og vet ikke helt hva jeg sakl gjøre i mellomtida. Jeg har meldt meg på Paintball-lag og skal dit på lørdag og i dag drar jeg til Sarpsborg med familien. Problemet er skoledagene. Jeg kommer hjem, gjør lekser og sitter på ræva mi og vet ikke hva jeg skal gjøre, de fleste vennene mine bor 4 km unna. Hjelp meg!! Lær deg å spille gitar eller noe lignende:) Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 konsentrere deg på skolearbeid.. Stikk på byen, drekk deg full, dra med deg dame hjem og ha masse sex. Gjenta til Xboxen er vel i hus igjen. Jeg vet ikke med deg, men jeg drev ikke med sånt da jeg var 14 år. gjorde du ikke? taper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå