MrCoolGuy Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ok 360en min er ødelagt g har vært det siden 26.januar. Jeg har ventet en del på 360en min nå og vet ikke helt hva jeg sakl gjøre i mellomtida. Jeg har meldt meg på Paintball-lag og skal dit på lørdag og i dag drar jeg til Sarpsborg med familien. Problemet er skoledagene. Jeg kommer hjem, gjør lekser og sitter på ræva mi og vet ikke hva jeg skal gjøre, de fleste vennene mine bor 4 km unna. Hjelp meg!! Endret 19. februar 2008 av MrCoolGuy Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ikke kjøp ps3, del dine spillerfaringer på diskusjon.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du sitter vel på en pc nå. Jeg ville spilt noen småspill. Da jeg bodde uten internett en måned spilte jeg transport tycoon f.eks. Ellers har jeg spilt spill som diner dash, faktisk veldig morro. http://www.1startside.com/spill/?spill_id=hot_dog_bush prøv det, sykt avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Haha! For ett utrolig teit spill.. Er vel sikkert ikke så mange skoledager igjen nå før du får den igjen.. Litt trøst skal man få.. Endret 19. februar 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ok 360en min er ødelagt g har vært det siden 26.januar. Jeg har ventet en del på 360en min nå og vet ikke helt hva jeg sakl gjøre i mellomtida. Jeg har meldt meg på Paintball-lag og skal dit på lørdag og i dag drar jeg til Sarpsborg med familien. Problemet er skoledagene. Jeg kommer hjem, gjør lekser og sitter på ræva mi og vet ikke hva jeg skal gjøre, de fleste vennene mine bor 4 km unna. Hjelp meg!! Besøk oss på www.spillarkivet.no hehe Hvis du er veldig avhengig av å spille kunne du kjøpt deg en ny 360 på Elkjøp og benyttet deg av 30-dagers-returretten dems. Om du ikke har råd til det så finnes det mange morsomme PC-spill som er helt gratis. Her er det noen. Brobyggerspillet der er ganske artig. http://www.bridgebuilder-game.com/ Endret 19. februar 2008 av Spillarkivet.no Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Eventuelt transportere deg til kompisene dine på en eller annen måte. Ærlig talt, 4km er ikke langt. Lenke til kommentar
JV Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ut å ta en pils eller 10... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Se en film. Det skal jeg, selv om min 360 er i tipp topp shape Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Kjøp deg PS3!! Jeg har selv en 360 som har vert vekke soon 3 uker og har PS3 og Wii fra før av Eller du kan ta å kjøpe en 360 hos elkjøp og levere den før 30dagers returetten dem har Jeg kjøpte en idag så skal nok levere den når jeg får den andre tilbake! Endret 19. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ikke kjøp deg en PS3. Kjøp deg noen sesonger av en tv-serie, jeg anbefaler Sopranos. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Heng deg... (neida) Internettet er proppfult av morsomme spill du kan spille. 123spill.no har faktisk overraskende mange morsomme spill. Ellers kan du laste ned noen av Rockstar sine tidligere klassikere på http://www.rockstargames.com/classics. Deriblant GTA og GTA2. Det aller første Command & Conquer-spillet er også gratis nå: http://files.filefront.com/Command+and+Con...;/fileinfo.html. ScummVM er et program som kan lastes ned gratis. Med det kan du spille freeware-klasikkerne Beneath a Steel Sky og Flight of the Amazon Queen. http://scummvm.sourceforge.net/downloads.php Lenke til kommentar
redflame Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 kjøp Nintendo Ds med Zelda Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 kjøp en ekstra 360, alltid greit med en i backup. (jeg har 3, man vet aldri når en venn kommer på besøk) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 kjøp en ekstra 360, alltid greit med en i backup. (jeg har 3, man vet aldri når en venn kommer på besøk) Hørt om ekstra kontroll eller Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Lol... 3 360-er med en kontroll på hver Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 laste ned alle 4 sesongene av Entourage... DET vil du ikkje angre på.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Lol... 3 360-er med en kontroll på hver Jeg må seriøst le :!: Endret 20. februar 2008 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Haha så enig så enig. Som noen har sagt før så anbefaler jeg å se på tv-serier. Oz, The Wire Entourage, Sopranos, Lost, Heroes eller Prison Break er de jeg anbefaler først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå