Gå til innhold

Trådløst nettverkskort: CNet Wireless LAN PC-Card 11Mbps


brian1

Anbefalte innlegg

Ser at Komplett har følgende trådløst nettverkskort: CNet Wireless LAN PC-Card 11Mbps WiFi 802.11b, 64/128-bit crypt

til kr 482,-

Er dette er et godt nok kort? Skal bruke det på skolen!

Eller burde jeg innvestere i et litt dyrere? f. eks: 3Com AirConnect 11Mbps Wireless PC Card 3CRWE62092B Trådløst m/ X-Jack antenne. til kr 851,-

 

Og hva er forskjellen på disse kortene??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det kortet, men solgte det og kjøpte et "3Com 3CRSHPW696" i stedet. (På Komplett.no). Grunnen var at jeg syntes det var så mye dårligere rekkevide på det sammenlignet med 3Com-kortet i maskina til venninna mi. Plutselig brøt koblinga til internett (har bredbånd) bare jeg snudde meg i stolen... :-? Ble fortalt at det var helt OK kort, men har erfart at billig ikke alltid er best :)

 

Kan derfor anbefale 3Com-kortet på det varmeste. Tror ikke det kostet mer enn 6-700 kr.

Lenke til kommentar
Takk for svar, da blir det 3Com kort på meg..

 

DLink DWL650+ er å anbefale.

Jeg har nå prøvd Compaq WL110, Avaya 11 Mbit Wireless, Belkin og DLink DWL 650+.

 

Sistnevnte er uten tvil det mest stabile kortet og også det med lengst rekkevidde. Kortet er et 22 Mbit kort, og spesiellt i samarbeid med et Dlink Air Plus aksesspunkt/router er det sinnsykt bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...