brian1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Ser at Komplett har følgende trådløst nettverkskort: CNet Wireless LAN PC-Card 11Mbps WiFi 802.11b, 64/128-bit crypt til kr 482,- Er dette er et godt nok kort? Skal bruke det på skolen! Eller burde jeg innvestere i et litt dyrere? f. eks: 3Com AirConnect 11Mbps Wireless PC Card 3CRWE62092B Trådløst m/ X-Jack antenne. til kr 851,- Og hva er forskjellen på disse kortene?? Lenke til kommentar
IDN|2mmy Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har det cnet kortet... fungerer helt greit det.. men den bærbare pc'n jeg bruker det på er så treg at harddisken ikke greier å skrive raskt nok til å benytte båndbredden... =) Lenke til kommentar
zacka Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg hadde det kortet, men solgte det og kjøpte et "3Com 3CRSHPW696" i stedet. (På Komplett.no). Grunnen var at jeg syntes det var så mye dårligere rekkevide på det sammenlignet med 3Com-kortet i maskina til venninna mi. Plutselig brøt koblinga til internett (har bredbånd) bare jeg snudde meg i stolen... :-? Ble fortalt at det var helt OK kort, men har erfart at billig ikke alltid er best Kan derfor anbefale 3Com-kortet på det varmeste. Tror ikke det kostet mer enn 6-700 kr. Lenke til kommentar
heder Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har samme erfaring som zacka. Har et Cnet og et 3Com 3CRSHPW696, og 3Com kortet er mye bedre. Cnet kortet kobler fra hele tiden. Lenke til kommentar
brian1 Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Takk for svar, da blir det 3Com kort på meg.. Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Takk for svar, da blir det 3Com kort på meg.. DLink DWL650+ er å anbefale. Jeg har nå prøvd Compaq WL110, Avaya 11 Mbit Wireless, Belkin og DLink DWL 650+. Sistnevnte er uten tvil det mest stabile kortet og også det med lengst rekkevidde. Kortet er et 22 Mbit kort, og spesiellt i samarbeid med et Dlink Air Plus aksesspunkt/router er det sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå