Fehrex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Heisann Sitter her med nyformatert maskin, men "system"-prosessen ligger på ca 20% cpu-bruk når maksin idler.. Dette er noe helt nytt for min maskin igrunn. Og uansett om jeg spiller, idler, redigerer, designer.. ja uansett ligger system å trekker 20% + - Har tatt utallige virus-kontroller, spyware/malmware/ad-aware - tester og lignende. Følte ikke helt for en ny formatering akkurat nå. Noen som har noen tips til meg? Tusen takk Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fortell litt mer om maskinsystemet ditt(operativsystem og hardware). Hvis jeg skal gjette så tror jeg du har en celeron prosessor og et par programmer for mye installert... Lenke til kommentar
Fehrex Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Neida. Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz 4mb Asus P5B DLX/WIFI-AP, P965 Kingston DDR2 HyperX PC5400 1024MB Western Digital Raptor 74GB SATA 16MB 10000RPM WIN-XP pro engelsk - SP2 Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 dump en hijackthis logg, så kanskje den viser noe. Lenke til kommentar
Fehrex Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 ser ingenting uvanlig i loggen heller :/ Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det kan godt stemme, men hvis du har mange aktive prosesser så vil disse tære på cpuen. Altså hvis du har Acroreader, Google toolbar, Nero startsmart, Hp services, Deamontools, ituneseelper og masse andre programmer som ikke nødvendigvis bruker så mye minne. Hvis du vil på det litt mer avanserte så kan du jo sjekke services.msi og se om det er noen unødvendige tjenester som kjører.(Ikke rør denne hvis du ikke er komfortabel med disse instillingene...) Lenke til kommentar
Fehrex Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Har ingen av disse prosessene kjørende, og heller ikke installert. Så jeg er bare forvirra og irritert på den svarte boksen på min høyre side Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Klarer du ikke å se hvilke programmer som bruker de ~20% i Windows Oppgavebehandling/prosesser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå