IvoCaprino Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 kunne ikke finne noen vaskehanske hos bilxtra hva med denne? http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...;products_id=39 Den er prima! Om du ser hva eitp skrev så viser han den hansken du kan kjøpe hos BilExtra Den der er bra:) Kjøp også svart hanske for vask av felger/dekk Ikke kjøp den sorte, syns den er litt uhånderlig. holder ikke meget med vann, da ville jeg heller ha investert i en Ez Detail brush Ez Detail brush Kommer til steder den sorte shMitten ikke kommer til. Klarer ikke mange eiker og krummede flater. Kan godt komme med dine gnikkefiller for å se over bilen hvis du vil, men den er renere en de fleste biler du finner.1 Vask i uken i maskin, og 1-2 spylinger i uken, og bilen ser dønn lik ut nå som da den var ny. Ville tatt meg 5 min trur jeg å finne din første ripe. Dersom du kun har tatt børsteløs og spyler den er bilen din møkkete. Du bare syns den ser ren ut for den er jevnt møkkete... Mulig du ikke trur meg elelr vil inrømme det men jeg er rimelig sikker, for børsteløs rengjør ikke bilen din tilfredstillende. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har selv EZ brushen. Og den er konge for å komme til bak felgen, men for selve fronten er shmitten god:) Lenke til kommentar
Lilja Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Hei, og takk for mange fine svar! Er veldig fornøyd med Meguiar Vaskehanske jeg fikk kjøpt på Bilextra, den er verdt pengene, også er det bare å hive den i vaskemaskinen så er den som ny igjen Var innom Bilextra her en dag for å høre om jeg trengte å bruke clay eller voks nå snart. Men siden bilen kun er 1 mnd mente han at jeg kunne vente til mai for jeg vokset den. Han mente også at clay ble mest brukt på litt eldre biler, at man ikke trengte å bruke det på helt ny bil, stemmer det? Ellers så sliter jeg med å få felgene rene, er slike skittstriper som ikke går bort, har kjøpt Meguiar All Wheel Cleaner og Meguiar Felgbørste, men det går ikke bort. Kan man skrubbe med noe annet mon tro? Når det gjelder bilshampoen Meguiar Nxt Gener. Car Wash, så står det på flasken at den ikke fjerner voks og er skånsom mot lakken ,stemmer ikke dette? Ellers så har jeg til min forskrekkelse oppdaget 2 små hakk i lakken framme på panseret , men det er vel sånn man må regne meg når man har skaffet seg svart bil, det synes jo veldi godt med steinsprut. Skjønner ikke at ikke svarte biler blir grunnet med svart farge..hmm Lilja Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Så på BilXtra sine nettsider, trodde du hadde en leif Men er visst noe som heter bilextra også hehe. I Trondheim? Lenke til kommentar
Lilja Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Så på BilXtra sine nettsider, trodde du hadde en leif Men er visst noe som heter bilextra også hehe. I Trondheim? Heter Bilextra ja, det er der jeg har kjøpt Mequiar sine produkter. Jeg har vært på den ved ullevål stadion i oslo, og en i sandefjord. Den ved ullevål stadion hadde alt jeg trengte Så på BilXtra sine nettsider, trodde du hadde en leif Men er visst noe som heter bilextra også hehe. I Trondheim? Heter Bilextra ja, det er der jeg har kjøpt Mequiar sine produkter. Jeg har vært på den ved ullevål stadion i oslo, og en i sandefjord. Den ved ullevål stadion hadde alt jeg trengte Nei no oppdaget jeg at jeg hadde en leif, heter visst bilxtra Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) www.scandicshine.no selger MYE bra produkter! Har prøvd de fleste produktene derfra selv og kan gå god for det meste. Jeg har vel blitt en såkalt bilpleie entusiast. Ketil som driver Scandicshine, driver også med proffesjonell bilpleie og kan svare deg på de fleste spørsmål. Han har også ett forum på siden sin du kan bruke. Her har du forøvrig bilder av min bil etter grundig vask av produkter fra Scandicshine: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=911801 PS! Bilen din blir IKKE 100% ren i en børsteløs vask. (heller ikke med børster) Skal du få bilen din som ny kommer du ikke utenom litt godt gammeldags håndarbeid og noen gode produkter. Meguiars er bra, men det finnes også bedre produkter til samme pris. Ta en titt på scandicshine, så finner du alt du trenger. Lykke til! Bilpleie er gøy!!! Endret 4. mars 2008 av GigaFlow Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har selv EZ brushen. Og den er konge for å komme til bak felgen, men for selve fronten er shmitten god:) True that! Er veldig fornøyd med Meguiar Vaskehanske jeg fikk kjøpt på Bilextra, den er verdt pengene, også er det bare å hive den i vaskemaskinen så er den som ny igjen Bruk milo uten skyllemiddel så funker den best. Dette gjelder microfiberkluter også. 30-40 grader max. Var innom Bilextra her en dag for å høre om jeg trengte å bruke clay eller voks nå snart. Men siden bilen kun er 1 mnd mente han at jeg kunne vente til mai for jeg vokset den. Han mente også at clay ble mest brukt på litt eldre biler, at man ikke trengte å bruke det på helt ny bil, stemmer det? Clay er ikke forbeholdt nyere biler. Dette er til allebiler som har asfaltstøv og urenheter i lakken. Uansett. Dette får du med en gang du er på veien. Det er ingen forskjell der på nye og eldre biler. Når det gjelder bilshampoen Meguiar Nxt Gener. Car Wash, så står det på flasken at den ikke fjerner voks og er skånsom mot lakken ,stemmer ikke dette? Sannhet med modifikasjoner, den sliter nok en del i voksen og den fjerner nok noe voks, men skader ikke poleringsjobber, bare voks. dvs KAN gjøre det, litt avhengig hvordan voks du har brukt og når du sist la voksen på. Ellers så har jeg til min forskrekkelse oppdaget 2 små hakk i lakken framme på panseret , men det er vel sånn man må regne meg når man har skaffet seg svart bil, det synes jo veldi godt med steinsprut. Skjønner ikke at ikke svarte biler blir grunnet med svart farge..hmm Kjøp en slik lakkstift eller noe som du fyller igjen disse hullene med en tann pirker eller noe så de blir vanskligere å se. /Ivo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå