Joachim_F Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 En gruppe veteraner fra nå nedlagte Microprose har startet en ny spillutgiver. Les mer Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Dverg -skriveleif tatt seg en tur innom artikkelen? "Thriller Publishing vet at spill ike behøver" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 "MicroProse".. Hm, var det ikke dem som sto bak Worms 2 sammen med Team 17? Husker ikke helt, mener bare at jeg så MicroProse når jeg spilte det.. Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Transport Tycoon! Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Microprose.. Nostalgi tripp i ett ord Gi meg Gunship 2 nå! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har ventet på en nylansering av Transport Tycoon i ti år nå Det er det mest fantastiske konseptet noensinne, og det hadde vært så lett å lage et vannvittig bra spill basert på det. Les: 3d, mye mer avansert, bedre flerspillermodus, vanskeligere Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Microprose er tidenes beste spillutvikler. Ingen som når dem til knærne engang. Får håpe dette blir bra. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Godt å se liv i gamle sjeler, håper de kan komme med ett nytt Falcon spill, har spilt Falcon 4 til døde nå. Vi trenger flere seriøse aktører innen flysim. Men det koster jo igjen penger, så det er vel ikke det første de kommer til å fokusere på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Gode gamle MicroProse. Her har vi virkelig veteraner innenfor spillbransjen. Er veldig spent på hva de kommer til å klare videre. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ja.. Jeg er så dønn lei av alt det grafiske plastic fantastic greiene, jeg savner spillbarheten! Og det er ikke bare fordi jeg var yngre, at det var større gjenspillingsverdi. Jeg må anbefale OpenTTD til alle de som hadde dilla på TransportTycoon når de var yngre Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Må også huske på at Microprose utga de første X-Com spillene i sin tid, blant mange andre klassiske spill. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Microprose.. Nostalgi tripp i ett ord Gi meg Gunship 2 nå! Måtte isåfall blitt Gunship 3(000) i og med at Gunship 2000 finnes alt! Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Airborne Ranger... Beste spillet til Commodore 64. Hadde vært kult med en remake av dette. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vi får bare be på våre knær om et Transport Tycoon 2 som ikke viker så langt ifra originalen! En oppfølger til Colonization hadde heller ikke vært å forakte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er ikke Locomotion sett på som oppfølgeren til Transport Tycoon da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er ikke Locomotion sett på som oppfølgeren til Transport Tycoon da? Tja, jeg vet ikke jeg. Kjøpte det (Locomotion) på release, og mistet interessen ganske fort. Trenger fly, busser, lastebiler og båter ved siden av tog også, ellers blir det lett kjedelig synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Trodde alt det der var med i Locomotion, jeg, har aldri prøvd det selv. Spillet er jo også laget av Chris Sawyer og omtalt av han selv som oppfølgeren til TT. Kanskje du tenkte på Railroad Tycoon/Railroads? Endret 19. februar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Yes! Herlig! Har/Hadde mange MicroProse spill og alle er like digg. Endret 19. februar 2008 av Colossus Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) En oppfølger til Colonization hadde heller ikke vært å forakte Tror det er Firaxis du må mase på da. De kjøpte rettighetene til mange spill fra MPS Studios (MicroProses eget utviklerstudio) for en tid tilbake. Inkludert Colonization-rettighetene. Jeg tror generelt ikke folk skal begynne å forvente etterfølgere til klassiske MicroProse-spill - så vidt jeg vet eier ikke dette nye selskapet rettighetene til noe av det MicroProse lagde eller gav ut. Mange av disse rettighetene endte opp hos Atari (som har solgt en del av dem videre til Firaxis/Take Two). Endret 19. februar 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det går an, i min drømmeverden! 1996 om igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg