Gå til innhold

Ødelagt SE W850i. Hjelp til reparasjon.

Bunder

Anbefalte innlegg

Heisann.

For en uke siden begynte plutselig skjermen på min 1,5 år gamle W850 kjøpt hos nå nedlagte gsm.no å skurre. Først noe a la det steffen beskriver her, men etterhvert fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt, bare hvitt lys. Alt annet funket, kunne ringe, høre på musikk, etc. Prøvde etterhvert å skru den av og på igjen, men da jeg prøvde å få den på begynte skjermen å blinke hvitt, noe den fortsatte med hvert 10-15 sekund. Det gikk da heller ikke an å skru den av, og måtte til slutt ta ut batteriet.

Har Chess-abbonement og hørte om dette var noe som gikk på forsikringen, men fikk fortalt at siden jeg ikke kunne vise til noen ytre påvirkning gjaldt ikke denne. Fikk beskjed om å kontakte gsm.no, og fant da ut at de avviklet driften. Kontaktet det nærmeste SE-verkstedet her i Trondheim (Reidar Myhr AS), men fikk beskjed om at de ikke har kapasitet til å ta inn SE-mobiler ikke kjøpt hos dem for øyeblikket. De ba meg kontakte Deltaservice i Drammen. Noe jeg ikke har gjort det ennå, da jeg tenkte jeg skulle spørre om litt hjelp her først.

Så det jeg lurer på er; forsikringen fra Chess gjelder ikke i det hele tatt i slike tilfeller? Isåfall, finnes det noen andre verksted i Trondheimsområdet, eller må jeg bare kontakte Deltaservice og evt. sende den til Drammen? Går dette da på reklamasjon?

På forhånd takk!

Mvh meg =)

Endret av Bunder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nettopp det. Plutselig var telefonen slik, som jeg nevnte for han Chess-ansatte så har jeg jo mistet den før, men skadet den ikke på noen måte før skjermen sluttet å fungere. Og siden det da ikke er noen "ytre påvirkning", gikk det visst ikke på forsikringen. =S

Lenke til kommentar

"ytre påvirkning"? Altså synlig skade? da gjelder forsikringen til chess?

er det ikke brukerfeil så skal dette gå å garanti fra SE. De fleste tar inn telefoner selv om de ikke er kjøpt hos de, så ville hørt med noen som selger mobiler i nærheten der du bor om de kan sende den inn for deg. får du ny av Chess ved yttre skader, så er vel det fort gjort å få :thumbup:

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Heisann.

For en uke siden begynte plutselig skjermen på min 1,5 år gamle W850 kjøpt hos nå nedlagte gsm.no å skurre. Først noe a la det steffen beskriver her, men etterhvert fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt, bare hvitt lys. Alt annet funket, kunne ringe, høre på musikk, etc. Prøvde etterhvert å skru den av og på igjen, men da jeg prøvde å få den på begynte skjermen å blinke hvitt, noe den fortsatte med hvert 10-15 sekund. Det gikk da heller ikke an å skru den av, og måtte til slutt ta ut batteriet.

Har Chess-abbonement og hørte om dette var noe som gikk på forsikringen, men fikk fortalt at siden jeg ikke kunne vise til noen ytre påvirkning gjaldt ikke denne. Fikk beskjed om å kontakte gsm.no, og fant da ut at de avviklet driften. Kontaktet det nærmeste SE-verkstedet her i Trondheim (Reidar Myhr AS), men fikk beskjed om at de ikke har kapasitet til å ta inn SE-mobiler ikke kjøpt hos dem for øyeblikket. De ba meg kontakte Deltaservice i Drammen. Noe jeg ikke har gjort det ennå, da jeg tenkte jeg skulle spørre om litt hjelp her først.

Så det jeg lurer på er; forsikringen fra Chess gjelder ikke i det hele tatt i slike tilfeller? Isåfall, finnes det noen andre verksted i Trondheimsområdet, eller må jeg bare kontakte Deltaservice og evt. sende den til Drammen? Går dette da på reklamasjon?

På forhånd takk!

Mvh meg =)

Sony Ericsson har to års garanti på sine produkter.

Du trenger kjøpskvittering/kjøpsbevis (dokumentert kjøpsdato) så kan du sende inn til Deltaservice på egen hånd, vil jeg anta.

Send en mail til [email protected] og hør hva de har å si om saken din før du gjør noe.

Endret av Peckish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...