Kjetil_hp Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er på utkikk etter PC Power & Cooling Turbo-Cool 1200W hos norske forhandlere, men så langt har jeg ikke funnet noen som selger verken denne eller 'lillebroren' på 1000W. Prisguiden oppgir heller ingen priser. Lenke til kommentar
Gamer77 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ser etter 860 modellen selv. Tror nesten man må bestille den fra websiden deres. Jeg har en 600w stealthXstream som jeg tror ødelegger for oppsettet, kjører Sapphire HD3870 x 2 i crossfire. Må boote maskinen ca.10 ganger før skjermen finner signal og mus/tastatur funker i usb. Shutter ned nå og da + dumper minne på blå skjerm en gang i mellom uten at jeg nødvendivis spiller. Tror du det kan ha en sammenheng? G77 Lenke til kommentar
Kjetil_hp Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ser etter 860 modellen selv. Tror nesten man må bestille den fra websiden deres. Jeg har en 600w stealthXstream som jeg tror ødelegger for oppsettet, kjører Sapphire HD3870 x 2 i crossfire. Må boote maskinen ca.10 ganger før skjermen finner signal og mus/tastatur funker i usb. Shutter ned nå og da + dumper minne på blå skjerm en gang i mellom uten at jeg nødvendivis spiller. Tror du det kan ha en sammenheng? G77 Jeg ville nok definitivt gått for en kraftigere PSU med 2 slike skjermkort i Crossfire ja. Vet ikke om det er det som er grunnen til problemet ditt, men jeg tror jeg ville byttet uansett. Jeg fant denne lillebroren som jeg nevnte etter litt mer leting forresten, den selges her på netshop. Tror jeg går for den selv, den er dyr, men kommer med garanti på 7 år og det skal vistnok være en av de beste på markedet. Lenke til kommentar
Gamer77 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ok bra at du fant den. Må vurderes. Synes prisen var litt stiv med tanke på at den selges for 495$. Men det blir vel opp imot det med moms til norge osv. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg lurer også på hvor man kan få tak i denne, men jeg må finne den i Norge, for jeg må ha angrerett. Jeg opplever merkelige problemer med PC-en min som jeg tror kan komme av en for dårlig strømforsyning, men ikke søren om at jeg kjøper en strømforsyning til 4000 uten å vite om det er det som faktisk er problemet. Er det noen som vet? Hardware.no skrev jo i omtalen at den "vil være tilgjengelig i norske butikkhyller fortløpende etter lanseringen", som var 25. september i fjor, men jeg har ikke sett den. Norek har den ikke oppført, er det andre store importører av datadeler i Norge? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 http://www.hardware.no/artikler/asus_radeo...3870_x2/48894/3 på denne siden illustreres hvor mye strøm et KOMPLETT system spiser. skulle gjerne likt å se den PC-en som krever 1200w... det må isåfall være utolig mange scsidisker, 4 skjermkort, og et heftig laserlysshow inni der... tror de fleste klarer seg med 700w eller mindre... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 http://www.hardware.no/artikler/asus_radeo...3870_x2/48894/3på denne siden illustreres hvor mye strøm et KOMPLETT system spiser. skulle gjerne likt å se den PC-en som krever 1200w... det må isåfall være utolig mange scsidisker, 4 skjermkort, og et heftig laserlysshow inni der... tror de fleste klarer seg med 700w eller mindre... Det har på ingen måte bare med watt å gjøre. Ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå