EG-s Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 fikk du tilbakebetalt returfrakten for disken? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Finally, tok 3 uker.. men jeg fikk ny disk i dag!Hadde jeg handla på NetShop hadde jeg fått ny disk etter maks 3 dager. Aldri mer amentio! Beklager å se det, ingen kan garantere at ny disk hadde kommet etter bare 3 dager, uansett hvilken webshop du hadde handlet med. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Finally, tok 3 uker.. men jeg fikk ny disk i dag!Hadde jeg handla på NetShop hadde jeg fått ny disk etter maks 3 dager. Aldri mer amentio! Beklager å se det, ingen kan garantere at ny disk hadde kommet etter bare 3 dager, uansett hvilken webshop du hadde handlet med. Åj, litt av noen påstander. Venn av meg ventet i minst 5 VIRKEdager før han i det hele tatt fikk returnummer fra Netshop på en ekstern harddisk. Lurer på hvordan man skal klare å få ny disk på maks 3 dager. Da må du isåfall bo nært Netshop og dra dit personlig uten å måtte vente på returnummer. Endret 11. mars 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Alle nettbutikker tar lang tid på retur osv.. Hvis det var så VELDIG viktig for deg, hvorfor ikke kjøpe på en vanlig databutikk i nærområde. Har aldri hatt noen problemer med Amentio, kundeservicen er ikke det beste men jeg har møtt verre. Sendte inn et hovedkort som ble defekt etter ca.3mnd. Fikk RMA nr etter 3 dager, fikk nytt hovedkort etter 7virkedager + pengene for porto på konto. Selvfølgelig hadde det gått raskere hos en vanlig databutikk i nærområdet, men da blir nok prisen litt dyrere også. Er du lei av vente på retur og litt mer tilgjengelig kundeservice, mitt råd er å hold deg unna nettbutikker og kjøp på vanlige butikker! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Man får det man betaler for, altså veldig lite... Lenke til kommentar
larsg Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er ikke helt enig der,Søkte rma numer på komplett Tirsdag efta,fikk nummeret på Onsdag morgen,sendte brikkene og nye lå på posthuset lørdag morgen samme uka.(2 Crucial brikker som døde). Alle nettbutikker tar lang tid på retur osv.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg har erfaring med retur hos amentio funker greit, tar ca en uke, blir sendt på døra eller i posten du bruker bare retur funksjonen på sidene dems Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er ikke helt enig der,Søkte rma numer på komplett Tirsdag efta,fikk nummeret på Onsdag morgen,sendte brikkene og nye lå på posthuset lørdag morgen samme uka.(2 Crucial brikker som døde). Alle nettbutikker tar lang tid på retur osv.. Poenget mitt var at alle nettbutikker tar lengere tid enn vanlig fysisk butikk. Det er jo selvsagt forskjell ifra nettbutikk til nettbutikk, det er også prisen. Amentio har ikke noe fysisk lager selv, de bestillier direkte ifra leverandør og sender direkte til deg. Og hvis varen er feil på garanti etc. så må de kontakte leverandøren og sende varen til retur til de og de feilsøker osv. Deretter vil du få ny vare, reparert vare eller pengene tilbake. Det som er kjekt for meg er at Amentio holder til i Trondheim, jeg kjørt meg en tur på kontoret til de og leverte varen fysisk, og de tok seg av alt med en gang Lenke til kommentar
029kid Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Har ikke orket bryet med å kreve pengene tilbake, kjørte selv å leverte varen til adressen jeg fikk av amentio så er ikke så pes, men prinsipielt burde jeg kreve de. Ser at det er mye forskjellige meninger her... for min egen del har jeg har bare opplevd negativ kundeservice fra Amentio. For det første så er de inkompetente de konsulentene som tar tlf der, om de i det hele tatt tar telefonen. Å vente 3 uker er lattelig uansett hva dere sier, 3 uker er uansett ikke service, da har dere misforstått ordet service.. Greit at det tar tid å feilsøke osv, men å vente 1 uke på et RMA nummer er waste. Å så vente ytteligere 2 uker på ny disk som jeg selv måtte etterlyse, er enda værre. Bor i Oslo og jeg leverte da selvfølgelig varen rett til NetShop, gikk 3 dager så var det bare å hente ny disk. Problemet til de mindre webshoper er jo at de selv ikke sitter å tar imot defekte varer, men sender de videre. De større webshoper har slike avdelinger og det går da selvfølgelig raskere! Men men man får vel hva man betaler for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå