Gå til innhold

Magiske kortspill for PC og Xbox 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Det finnes allerede et kortspill på nett. Tror det er gratis, det følger i tillegg med som "bakgrunnsspill" i Everquest.

http://legendsofnorrath.station.sony.com/

mvh

Magic da? (Magic online)

Magic Online er gratis til pc. Men kortene koster.

Stilig. Har savna et MtG-spill helt siden PC-spillet fra 1997. Bare håper AI'en er litt hvassere... ;)

Har Magic Online på PC-en nå, men der kan man bare spille på nett.

Lenke til kommentar
Har savna et MtG-spill helt siden PC-spillet fra 1997.
Det som var til PS1, sant?

Det vet jeg ikke noe om. Husker bare at jeg kjøpte det til pc.

Jeg har forresten skjønt at jeg nok er mer gira på MtG enn jeg var klar over. Jeg har fremdeles en MtG-deck stående i hylla ved siden av meg, innenfor en halv armlengdes avstand. ;) Håper nok på en renessanse, jeg, nå. :blush:

Lenke til kommentar

dersom du er interessert i å spille litt kort så er vi en gjeng her i bø som spiller på akademika hver fredag fra ca kl 15.00 og utover kvelden.

akkurat denne helga blir det nok ganske dårlig, da det er lan i ulefoss og de fleste som spiller kort er der istede, men du er velkommen til å bli med om du vil.

Lenke til kommentar
dersom du er interessert i å spille litt kort så er vi en gjeng her i bø som spiller på akademika hver fredag fra ca kl 15.00 og utover kvelden.

Seriøst? Bø i Telemark, altså? :) Det burde jeg klare å få til. Men jeg vet ikke om jeg har råd til å begynne å spille igjen. Kort er jo ikke akkurat billig. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...