Joachim_F Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Activision ser ut til å ha nok et musikkspill på vei. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Lurer litt på hvordan det kommer til å bli. Interessant... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fint for dei som ikkje synest Guitar Hero er det heilt store. For min del er ikkje dette noko å kjøpe, eg synest GH er knallbra. Rock & Roll! Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Absolutt spennende. Men er litt skeptisk på hvordan dette blir i praksis. Om det er ferdig innlagte låter fra Cascada, eller om det er mulig å velge låter selv. Ser frem til dette. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ganske så spennende faktisk, men tror ikke det slår miksepulten som jeg har hjemme. En del mer å holde styr på bak en miksepult enn en gitar. Regner med at det blir et virtuelt "publikum" en skal mikse til. Blir ikke lett å få til det though. Lenke til kommentar
Tiestar Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Håper man kan beatmixe. Da må kontrolleren ha en pitch da. Ser frem til dette asså Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 DJ-ing går rett og slett ikke å gjøre interessant som et spill. En DJ er "aktiv" kun i overgangen(in the mix) mellom sanger, så et gameplay hvor 4/5 av tiden går med til å høre på musikk blir nok en flopp. Dessuten eksisterer det plenty med DJ-programvare, så unnskyldningen GH-spillere kommer med når de ikke vil lære seg å spille ekte gitar funker ikke her. Jeg tror nok Activision kun registrerte navnet så ingen andre kan bruke det. Lenke til kommentar
c-fan Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 DJ-ing går rett og slett ikke å gjøre interessant som et spill. En DJ er "aktiv" kun i overgangen(in the mix) mellom sanger, så et gameplay hvor 4/5 av tiden går med til å høre på musikk blir nok en flopp. Jeg tror nok ikke de vil lage en slik DJ-simulator som du tenker på. Det blir nok mer i stilen DJ MAX/Beatmania/o2jam. Som stor fan av denne type spill er jeg positiv. Hadde ikke oppdaget disse spillene før det ble så og si umulig å skaffe seg en rimelig og grei kontroller, så passer meg perfekt om de koker opp noe nytt. Eneste som bekymrer meg en smule er musikken activision kan finne på 'passer' til et prosjekt som dette. Guitar Hero bet jeg aldri på. Ikke at jeg hater rock eller noe, men når du er vandt til å spille med 7-8 knapper og ikke bare 5 som GH har er jeg redd jeg ville brent ut spillet litt for fort. Da blir det litt kjipt å ha betalt 1000kr. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kan jo bli drit fett det, men det kan jo bli drit dårlig òg... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg ser for meg at det kan bli noko liknande Guitar Hero der du skal trykke på rett knapp til rett tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg