mandela Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 har nå installert mandrake 9.1 beta3 og det finner ikke mitt nettverkskort (integrert med nforce1 chipsett), har kjørt en rpm -driver-pakke fra nvidia beregnet for mandrake 9.0, nettverkskortet finnes fortsatt ikke, hva kan være feil? Lenke til kommentar
pine Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Nettverkskortet produserers ikke av nvidia da. Sjekk produktsidene og finn ut hva slags nettverkskort er det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 poenget med chipsett-drivere til nvidia er vel at de innholder alt som trengs til onboard deler på hk (minnekontrollere, lyd, nettverk osv.), eller tar jeg feil, det gjelder i alle fall for nvidia drivere under windos Lenke til kommentar
power Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Når begynte nvidia med nettverkskort?? Vel.. du får nok bla opp i manualen å finne ut hvem som har produsert nettverkosrtet.. Og da kan du søke etter hvem modul det nettverkskortet bruker. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Integrated MAC in MCP-D RealTek 8201L PHY finner ingen løsning på google, bare folk som har problemer med den nettverksdelen. er det noen her som bruker onboard nettverkskort til nforce eller nforce 2 Lenke til kommentar
Stim Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei Slik jeg forstår det så kjører du Mandrake 9.1 beta? og har lagt inn driverne som er kompilert og pakket for MDK9.0?. I så fall PEBCAK. Eneste løsning vil være å installere source rpm og kompilere selv (I og med at du kjører en beta som det ikke er støtte for enda.) Leste du den forrige threaden du startet om dette problemet? Tror jeg nevnte det der også. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 tusen takk for svar skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
power Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Prøvd med realtek modulen? Lenke til kommentar
pine Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 I debian er realtek drivere kompilert i kjerna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå