Muku Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har en kamerat som eier en BMW 318i 2007 modell, svart met. Han leter etter e profesjonelt firma som driver med polering. Han ønsker kvalitet til en god pris. Ikke en sånn firma som gjør jobben halvdårlig. Noen som har noe å anbefale her. Jeg vet f.eks at i Kristiansand er det et firma som heter Carshine som skal være veldig bra. Vi kjører ikke til Kr.sand for polering. Noe lignende i Oslo. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Konows bilpleie er visstnok bra. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=838297 Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bergesen bilpleie I enebakkveien 154 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Sist gang jeg vaska bilen på konows var det litt småslurvete arbeid, hadde ikke vaska skikkelig rundt den ene hjulbuen, så det var fortsatt møkk der.. Inn- og utvendig vask koster kun 220 der, så det er vel verdt penga, de bruker også skånsomt utstyr Men det har stort sett vært bra der, og jeg anbefaler konows til folk jeg kjenner. Endret 2. mars 2008 av pc^2007 Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bergesen bilpleie I enebakkveien 154 Rettelse Bergersen Bilpleie Enebakkveien 131 I vårt firma bruker vi Bergersen til det mekaniske men de er sikkert flinke på bilpleie ellers også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå