Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 her er en utalese fra toshiba om deres videre drift av HD-DVD HD-DVD's død Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 R.I.P Var vel ikke akkurat uventet. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 RIP Nå finnes det kanskje mulighet for å hamstre billige HD DVD-filmer da Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Så dumt da, har allerede kjøpt over 10 hd dvder siden jul Mottok til og med 2 hd-dvder igår Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Så dumt da, har allerede kjøpt over 10 hd dvder siden jul Mottok til og med 2 hd-dvder igår Husk at det fortsatt vil være en del filmer som kun er utgitt på HD DVD. Kan godt hende det tar en god stund før de slippes på Blu-ray. Både Transformers og Zodiac (som jeg fikk meg på lørdag) er kun ute på HD DVD. Jeg hadde ikke sagt nei takk til en 2 Disc Special Edition Transformers på Blu-ray Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Begynner å bli en del tråder om akkurat det samme nå Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Så dumt da, har allerede kjøpt over 10 hd dvder siden jul Mottok til og med 2 hd-dvder igår Husk at det fortsatt vil være en del filmer som kun er utgitt på HD DVD. Kan godt hende det tar en god stund før de slippes på Blu-ray. Både Transformers og Zodiac (som jeg fikk meg på lørdag) er kun ute på HD DVD. Jeg hadde ikke sagt nei takk til en 2 Disc Special Edition Transformers på Blu-ray Jeg vet. Har heldigvis bare kjøpt de ekslusive filmene til Hd dvd, da kan jeg nevne Matrix trilogien, The mummy, King Kong, Fast and the furious 3, Batman Begins, Dead Silence og The Thing Men fremover blir det nok ikke mye nye kjøp av hd dvd filmer, jeg går fullstendig over til å kjøpe blu ray filmer igjen Endret 19. februar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Filmene og spillerne slutter ikke virker selv om Toshiba ikke lager nye. Norsk kjøpslov vil fortsatt gjelde for de spillerne som er solgt, med tanke på garanti og reklamasjon. Behandle filmene pent, unngå riper og de varer. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Dette var sa synd. Men jeg har verken HDDVD eller BR spiller. Tror ikke jeg blir å skaffe meg det heller dersom noen kommer opp med en bra nettbasert løsning Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=913463&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg