Logitech87 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei Har en laptop som jeg har med på jobb og kobler meg opp på nettet med brukernavn og passord. Da fungere Pcene fint og er så rask man kan forvente. Men hvis jeg tar med meg PCen hjem og skal bruke den der, blir den kjempe treig! Hva kan det komme av? Jeg kobler bare lpatopen til bredbåndstilkoblingen som en hvilken som helt vanlig PC, men det blir treig. Da tenker jeg på at systemet blir treig, hele PCen bruker lang tid på alt! Hjelp! Lenke til kommentar
Victima! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 kan kanskje høres teit ut, men du er sikker på at det ikke er innbilning. At det kanskje skjer mer på jobben, slik at du tenker mindre på pcn der. dunno Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du booter den på jobb og slenger den i dvale etter? Dvalemodus er etter min erfaring på flere maskiner (og OS) svært uberegnelig. Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Gode forslag begge to. Hehe, kunne sikkert ha vært noe i det du sier, Victima, men tror ikke det er det i mitt tilfelle. Kan hende det er dvalemodusen som gjør det. Skla prøve å slå av på vanlig måte, noe jeg mener jeg gjør hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå