finnipinni Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Har etterhvert fått ustabil XP. Derfor "bladde" jeg litt i "regedit". har lurt på ei mappe som heter "Andrei Jefremov". (er det no`rart?). Lasta inn "Spybot", men han Andrei overlevde ! Vet noen om jeg bør slette denne mappa ? Er Takknemlig for hjelp ! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Kanskje du har lastet ned en liten ekstrasak til Mediaplayer, AVIPrewiev? Sjekk ut http://www.avipreview.com/ Tror ikke at denne mappa har så mye å si. Kanskje derimot alt det andre du har på maskinen... ? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Der var den jo der jo, så takk for opplysningen ! Men jeg har ikke lastet den fra den siden. Kanskje den hører med til 9eren? Det var jo bra den overlevde da, det gjorde ikke ALLE brukernavn og passord. Må skrive inn på nytt etter Spybot har "herjet". Fant MYE rart og fire booter. Nå funker det bedre, sådaså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå