Bear^ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Både Chuck Norris og Lars Monsen døde av redsel da de hørte en nord-norsk skogsarbeider bannes fordi han fikk en flis i fingeren. Konklusjon: Drit i Chuck og Lars, vi nordlendinger er best Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 google "find Chuck Norris" uten apostrof og deretter trykk "prøv lykken"google "find Lars Monsen" uten apostrof og deretter trykk "prøv lykken" Chuck Norris vinner lett ok.. det der var bare nørd No offense, men den koblingen så jeg ikke..? Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 google "find Chuck Norris" uten apostrof og deretter trykk "prøv lykken"google "find Lars Monsen" uten apostrof og deretter trykk "prøv lykken" Chuck Norris vinner lett ok.. det der var bare nørd No offense, men den koblingen så jeg ikke..? Ok gjør følgende: få deg en venn, spør så vennen hva jeg mente! Lenke til kommentar
Soppkoker Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Begge disse typene er hardbarka supermenn, som er supermenn innenfor hver sitt felt. Det blir vanskelig å bestemme seg for de vil vinne ut fra hvilken situasjon de er i og ikke "hvem som er best uansett". Men personlig ville jeg jo gått for Lars Monsen, mannen prater jo med bjørner og får fisk uansett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vi vet godt at Teletubbies hadde banka Norris , de ser kanskje søte ut men under overflaten er de råe street fightere lol Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 For det første, alle disse Lars Monsen vitsene stammer fra Chuck Norris. Ett poeng til han! For det andre, Lars Monsen er faktisk litt kulere. Ett poeng til han.. Nei, de står likt Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 google "find Chuck Norris" uten apostrof og deretter trykk "prøv lykken"google "find Lars Monsen" uten apostrof og deretter trykk "prøv lykken" Chuck Norris vinner lett ok.. det der var bare nørd No offense, men den koblingen så jeg ikke..? Ok gjør følgende: få deg en venn, spør så vennen hva jeg mente! aka. Jeg heter SivilMilitaer, er hard og bruker Internet Explorer. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 hvis du søker "find Lars Monsen så kommer det masse linker om han søker du "find Chuck Norris" kommer det opp "Google won't search for Chuck Norris because it knows you don't find Chuck Norris, he finds you." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Dumt spørsmål, siden Chuck Norris eksisterer i mange dimensjoner samtidig, Lars Monsen er bare hans dobbeltgjenger fra en annen dimensjon. Han kom igjennom når Chuck Norris ved et uhell sparka hull i tid og rom og lagde et ormehull da chucker'n skulle varme opp før trening. Hallo liksom! Endret 16. mai 2008 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Aha Kaysindre, jeg tror du nettopp oppfant relativichuck teorien. Bear Gryls, Lars Monsen og han derre Survivorman. De er alle replikasjoner av Chuck Norris som et resultat av roundhouskicking som har alterert og splittet Chuck i flere "dimensjoner" men grunnet et ormehull har disse lekket ut i denne verden. Det er derfor de har klart å gjøre det de har gjort. Hmmmmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå