Oxygen 07-12 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 "I midten av februar 2008 besøkte barnemordminister Bjarne Håkon Hansen det okkuperte Bysants også kjent som den illegitime terrorstaten Tyrkia. I en felles pressekonferanse med et medlem av okkupasjonsmaktens regjering, arbeidsminister Faruk Çelik, annonserte den norske barnemordministeren at Norge vil ta i mot 100.000 tyrkiske innvandrere, angivelig fordi vi trenger kvalifisert arbeidskraft. For å tro på det må man være tjukkere i hue enn grisen i ræva. Et land som trenger kvalifisert arbeidskraft utviser ikke folk som russiske Nadia Sokolova. Forskjellen er selvsagt at hun er ikke muslim, og bidrar dermed ikke til den rød-grønne regjeringens overordnede mål, islamisering og ødeleggelse av Norge som en sivilisert nasjon. 100.000 tyrkiske muslimer både kan og vil utvilsomt påskynde den prosessen merkbart. Barnemordministerens kunngjøring av at Norge åpner døren for 100.000 nye muslimske okkupanter ble naturlig nok slått stort relativt stort opp i tyrkisk presse. Norsk presse skriver imidlertid knapt om det i det hele tatt, bortsett fra at quisling-rotta gjør et patetisk forsøk på å ro i ape-avisa Dagsavisen." http://antijihadnorge.blogspot.com/2008/02...rne-kommer.html Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 For det første må du nå forklare meg hvorfor Bjarne Håkon Hansen er barnemord minister og for det andre hvorfor Tyrkia er en illegitimstat .... ? Lås og slett denne tråden sier nå jeg ... Dette er helt ubegrunnede beskyldninger. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kondolerer. Er ikke alltid greit å miste det snevet av sunn fornuft og kildekritikk man en gang kanskje hadde. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ikke stol på kilder som benytter retorikk som minner om det du finner på Vigrids julebord klokka fem om morran. Nuff said. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg står ikke bak artikkelen eller er med i FOMI's indre kretser. Du kan stole på at de hadde blitt saksøkt om de ikke hadde begrunnet opp og ned i mente på sidene dems. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Siden du referer til det de sier og mener de har skrevet er sant, kan ikke du begrunne det da? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vigrid sine sider er oppe for alle. Kan de også argumentere for at jødene styrer verden? Nei, man kan ikke bli saksøkt uten videre i dette landet eller andre land. Til tross for hvor håpløse meningene måtte være. Dog skulle jeg gjerne sett det skje. Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vigrid sine sider er oppe for alle. Kan de også argumentere for at jødene styrer verden? Nei, man kan ikke bli saksøkt uten videre i dette landet eller andre land. Til tross for hvor håpløse meningene måtte være. Dog skulle jeg gjerne sett det skje. Jeg er av den oppfatning av at samme hva man mener så skal man ikke kjeppjages gjennom gatene. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vigrid sine sider er oppe for alle. Kan de også argumentere for at jødene styrer verden? Nei, man kan ikke bli saksøkt uten videre i dette landet eller andre land. Til tross for hvor håpløse meningene måtte være. Dog skulle jeg gjerne sett det skje. Jeg er av den oppfatning av at samme hva man mener så skal man ikke kjeppjages gjennom gatene. Joda, men jeg er glad vi har lover som gjør det ulovlig å oppfordre til hat/hets mot grupper. Og sider som Vigrid o.l. klarer sånn halvveis å smyge seg unna denne paragrafen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Denne tråden setter ingen premisser for diskusjon slike reglene for posting i denne kategorier krever, og stenges derfor. Dette er ingen oppslagstavle, det er et diskusjonsforum. Dersom man ønsker å poste rene sitater uten å invitere til diskusjon kan man benytte Såpeboksen. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg