Gå til innhold

"Tyrkerene kommer!" fra AntiJihad Norge

Anbefalte innlegg

"I midten av februar 2008 besøkte barnemordminister Bjarne Håkon Hansen det okkuperte Bysants også kjent som den illegitime terrorstaten Tyrkia. I en felles pressekonferanse med et medlem av okkupasjonsmaktens regjering, arbeidsminister Faruk Çelik, annonserte den norske barnemordministeren at Norge vil ta i mot 100.000 tyrkiske innvandrere, angivelig fordi vi trenger kvalifisert arbeidskraft.

For å tro på det må man være tjukkere i hue enn grisen i ræva. Et land som trenger kvalifisert arbeidskraft utviser ikke folk som russiske Nadia Sokolova. Forskjellen er selvsagt at hun er ikke muslim, og bidrar dermed ikke til den rød-grønne regjeringens overordnede mål, islamisering og ødeleggelse av Norge som en sivilisert nasjon. 100.000 tyrkiske muslimer både kan og vil utvilsomt påskynde den prosessen merkbart.

Barnemordministerens kunngjøring av at Norge åpner døren for 100.000 nye muslimske okkupanter ble naturlig nok slått stort relativt stort opp i tyrkisk presse. Norsk presse skriver imidlertid knapt om det i det hele tatt, bortsett fra at quisling-rotta gjør et patetisk forsøk på å ro i ape-avisa Dagsavisen."

http://antijihadnorge.blogspot.com/2008/02...rne-kommer.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vigrid sine sider er oppe for alle. Kan de også argumentere for at jødene styrer verden?

Nei, man kan ikke bli saksøkt uten videre i dette landet eller andre land. Til tross for hvor håpløse meningene måtte være.

Dog skulle jeg gjerne sett det skje.

Jeg er av den oppfatning av at samme hva man mener så skal man ikke kjeppjages gjennom gatene.

Lenke til kommentar
Vigrid sine sider er oppe for alle. Kan de også argumentere for at jødene styrer verden?

Nei, man kan ikke bli saksøkt uten videre i dette landet eller andre land. Til tross for hvor håpløse meningene måtte være.

Dog skulle jeg gjerne sett det skje.

Jeg er av den oppfatning av at samme hva man mener så skal man ikke kjeppjages gjennom gatene.

Joda, men jeg er glad vi har lover som gjør det ulovlig å oppfordre til hat/hets mot grupper. Og sider som Vigrid o.l. klarer sånn halvveis å smyge seg unna denne paragrafen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...