NewGUY Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvilket minne bør jeg velge om jeg skal prøve å presse litt ut av E6300 CPU'en min på dette hovedkortet? Helst noe som Komplett/Norek selger Og ett lite bispørsmål: Er noen av disse viftene gode nok til å komme opp i 2.8-3Ghz? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tror Crucial BallistiX PC8500 skulle være et sikkert valg for overklokking. http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=334571 Du vil nok komme ganske langt med et par PC6400-brikker også hvis prisen blir for høy. Crucial BallistiX blir uansett godt omtalt av mange på forumet her. Av kjølere så er helt klart Noctua NH-U12F (står U12P på siden der, men det er feil) den beste av de på listen. Det følger en 120mm vifte med kjøleren og det er plass til en til på "baksiden". To vifter i et såkalt "push-pull"-oppsett (regner med du kan gjette hva det er) på den kjøleren og du skal kunne kjøle det meste. Er vel kun Thermalright Ultra120Extreme som regnes som bedre av luftkjølerene, men den selger visst ikke Norek/Komplett. Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Så ikke så verst ut det der nei, men ser ikke ut til at de har U12F/P inne, så bestemte meg for å gå for en Scythe Ninja Plus B isteden. Takk for tipsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå