tobbelobb Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg stoler ikke på folk som snakker om db utenfor bil etc. Rockford er ikke noe jeg ville godt for nei, spiller høyt ja, men... Polk skal være helt greit etter som jeg har forstått, men ingen erfaringer med dette. Vurderer du Rockford, se heller på noen MTX eller RE subber. Ja det blir nok en av de i det første innlegget, sansynlig vis dynabel, får se når kasseberegningene kommer på e-post. Har jo egentlig forlite bagagerom fra før, så det blir den som tar minst plass. Siden de likevel etter hva jeg har forstått er ca like gode. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Anbefaler deg å sjekke ut Polk Audio sitt 12" DB element! De koster 1500kr, og er dermed billigere enn f.eks dynabel sin 12"er og langt bedre! Du får 2 av disse i fabrikkasse for 4000kr! Og de spiller helt vilt! Dyp, stram og kraftig bass! Den skal også være god for 136db utenfor bilen, så den spiller høyt! Hvordan går det i lag med soundmagus x-1502? Jeg brukte min Alpine PDX 600w forsterker på den, og det fungerte utmerket! Så vidt jeg vet så er vel den soundmagusen også på 600w Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Anbefaler deg å sjekke ut Polk Audio sitt 12" DB element! De koster 1500kr, og er dermed billigere enn f.eks dynabel sin 12"er og langt bedre! Du får 2 av disse i fabrikkasse for 4000kr! Og de spiller helt vilt! Dyp, stram og kraftig bass! Den skal også være god for 136db utenfor bilen, så den spiller høyt! Hvordan går det i lag med soundmagus x-1502? Jeg brukte min Alpine PDX 600w forsterker på den, og det fungerte utmerket! Så vidt jeg vet så er vel den soundmagusen også på 600w Stemmer. Endret 21. februar 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå