Gå til innhold

Talsmann for Islamisk Trossamfund lover hevn og sharia-lover i Danmark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er ennå et eksempel på gale muslimer: Achmed...

Men fra spøk til revolver; Det finnes mange gale mennesker i verden. Både Kristne, muslimer, kommunister, ateister, og folk som stemmer på SV.

Problemet er bare at et tilsynelatende stort antall muslimske lederfigurer er klin gærne! Disse har ofte store folkemasser som blindt følger alt de sier, og dermed ender vi opp med skuddpremier på satiretegnere, konebrennig, steining av tenåringsmødre o.l.

Det eneste vi kan gjøre dem dette problemet er å være litt mer selektive på hva vi tillater blir "befalt" innenfor norske landegrenser, og håpe at vi ikke havner på en eller annen dødsliste for å fornærme noen i prosessem.

Vi burde sørge for at alle som vil bo i norge ut over et gitt tidsrom må lære norsk (og klarer de ikke / vil ikke blir konsekvensen hjemsending), og i tillegg forstå at i Norge er det norske lover og ikke f.eks. pakistans stammelovgivning som gjelder (inkludert innenfor husets fire vegger).

kast denne talsmannen i Danmark på hue og rævva ut av Europa før han får gjort noe mer skade. Kan man ikke pga fare for dødsstraff eller lignende gjøre det, så send han sammen med Krekar til Bjørnøya!

Edit: Leif er ute etter meg i dag ;)

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Dette er skremmende saker. Nå må vi faen meg våkne før det er for sent. Hva kan vi gjøre for å stanse denne bevegelsen?

Det er blitt mote å snakke om faren ved sharia-lovene som snart vil innta Norge. Men vet folk egentlig hva de snakker om? Hva går disse lovene dere er så redde for ut på? Jeg har en mistanke om at 90% av dere ikke kan en eneste sharia-lov.

Jau :ermm: Det er skumle saker. Men kan du nå en eneste sharia lov?

Lenke til kommentar

Jeg kan ihvertfall en.

De som stjeler for vinningens skyld skal få hånda kappet av, stjeler man derimot fordi man sulter skal man ikke få den straffen. Så er gud allmektig.

Så en Shariadom fra Sudan (?) der en kvinne mente at mannen ikke hadde tatt vare på henne når de skulle skille seg og krevde penger, hun sverget ved gud, dommeren trengte ikke høre mannen sin side, når man sverger ved gud vinner man. Og mannen godtok det.

Lenke til kommentar
De som stjeler for vinningens skyld skal få hånda kappet av, stjeler man derimot fordi man sulter skal man ikke få den straffen. Så er gud allmektig.

Tenk dere det, ca.95% av tyverier i Norge hadde blitt slutt på. Tenk hvilke ressurser politiet hadde fått frigjort for andre saker...

(tror jeg i alle fall)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Tenk dere det, ca.95% av tyverier i Norge hadde blitt slutt på. Tenk hvilke ressurser politiet hadde fått frigjort for andre saker...

(tror jeg i alle fall)

Tja, jeg tror ikke sulten på narko går inn under dette :)

Lenke til kommentar

Denne tråden gjelder et høyst aktuelt og brennbart (heh) tema, men dessverre har den nesten sporet av allerede.

Denne fascistoide talsmannen sier (ref: jp.dk):

"Endnu engang har utallige danske medier valgt at udvise deres had over for vores profet. Endnu engang forventes det af os, at vi ydmygt og stiltiende skal acceptere hån og latterliggørelse af vores elskede og beærede profet Muhammed. Hvor vover de at træde på vores værdier?"

Hva pokker.

Selvsagt skal det forventes at danske muslimer aksepterer landets liberale lover og regler. Man får ta sitt nye hjemland for det det er verdt. Liker man ikke landet, burde man ikke dratt dit i utgangspunktet; og hvis man mistrives, står man fritt til å flytte. Dette har visst noen glemt å fortelle denne mannen.

Her ser man i et nøtteskall manglene ved den nordiske innvandrings- og integreringspolitikken: Ved å være så naive og liberale, og ved å stille så små krav til integreringen, har man nå i Danmark tendenser til "oss/dem"-holdning; muslimene, med sine verdier og regler, står på den ene siden, og danskene på den annen.

Videre: Danskene skal "afvente, at muslimerne genopretter Khilafah og forener hele den islamiske verden under sit banner. Vesten bør vide, at muslimerne er ved at fravriste deres politiske vilje fra dem ..."

Det var noe med Muhammed og fjellet. Hvis ikke islamistene kan (/vil) flytte fra DK til Islamistan, skal Islamistan flyttes til DK istedet.

Lenke til kommentar

(tror jeg i alle fall)

Nja, man skulle tro at dødsstraff hindret folk i å drepe. Statistikken sier noe annet, nemlig at det ikke nødvendigvis er en korrelasjon mellom strengheten på straff og omfang av kriminalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...