Gå til innhold

Bare lurer litt!

Johansen18

Anbefalte innlegg

Utrolig kjekt å få slik info!

Jeg skal til H.M.K. Garde i oktober. Tror du dette kan ha noen positiv betydning hvis jeg vil bli politi, med tanke på at de har mye med vakttjenester og gjøre?

Går nå 3. klasse idrettsfag. Fikk karakteren 2 i rettslære i 1. termin. Satser selvfølgelig på å få denne opp til 4. Hvis jeg ikke klarer det, kommer man da til å gå inn å kikke på vitmemålet for å se hva jeg er dårlig på?

Og en ting til; jeg er en ganske stor gutt. Veier 105 kilo og er 190 cm høy. Er derfor svært tungt å ta pull-ups. Greier ikke none for øyeblikket. Tar man dette med kroppsvekt med i betraktningen på de fysiske testene? Tenker da spesielt på denne øvelsen.

Kan det være gunstig å søke seg inn i PHS rett etter et år i Garden? Da er man jo i god fysisk form...

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

1: bytt emnetråd ellers vil tråden bli stengt

2: er vel vanskelig å si noe om garden er noe bedre en annen førstegangstjeneste, men å ha fullført førstegangs teller positivt uansett

3: er gjennomsnittet ditt som teller, om du har 2 i et fag har nok ikke noe særlig å si

4: kroppsvekt har ikke noe å si, du får ikke noe spesialbehandling om du veier mer/mindre en de andre

5: er ikke godt å si, mitt tips er PRØV, kommer du ikke inn i år, så ta et årsstudium i noe relevant eller jobb og prøv igjen til neste år

lykke til :)

Lenke til kommentar
Utrolig kjekt å få slik info!

Jeg skal til H.M.K. Garde i oktober. Tror du dette kan ha noen positiv betydning hvis jeg vil bli politi, med tanke på at de har mye med vakttjenester og gjøre?

Går nå 3. klasse idrettsfag. Fikk karakteren 2 i rettslære i 1. termin. Satser selvfølgelig på å få denne opp til 4. Hvis jeg ikke klarer det, kommer man da til å gå inn å kikke på vitmemålet for å se hva jeg er dårlig på?

Og en ting til; jeg er en ganske stor gutt. Veier 105 kilo og er 190 cm høy. Er derfor svært tungt å ta pull-ups. Greier ikke none for øyeblikket. Tar man dette med kroppsvekt med i betraktningen på de fysiske testene? Tenker da spesielt på denne øvelsen.

Kan det være gunstig å søke seg inn i PHS rett etter et år i Garden? Da er man jo i god fysisk form...

Takk på forhånd :)

Det som er best er millitær politi. Var selv i Garden, heter H.M.K.G btw ;) Tror det teller like mye som annen millitærerfaring, men det viser at du har god disiplin. Må bare si at det er en del av gutta der som ikke er i spesielt god form, ikke dårlig form, men vil ikke kalle det god form heller.

I Garden skal du klare 4 pull-ups, som er kravet. Det skjer ingenting om du ikke klarer dem, men de kjører deg ganske hardt. Politiet er vel ganske strenge på disse kravene om jeg ikke tar helt feil. På rekrutten trener du veldig mye, bortimot alle forbedret seg kraftig etter bare et par måneder, på pull-ups, sit-ups, armhevninger og 3000 meter. Så skal nok gå greit om du trener.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...