Doier Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 ray ban wayfarers er en solbrille jeg har hat lyst på lenge, dessverre har jeg ikke klart å finne den noen sted i Norge. Det ser ut som om jeg er nødt til å betale en kraftig sum for de på amazon om jeg ikke finner den her i Europa. Jeg henvender meg nå til deg som har et par av disse solbrillene liggende på et loft eller i en kjeller. Har du denne solbrillen er jeg veldig interessert i å anskaffe meg denne fra deg. Om det gjelder penger har jeg ikke all verden av det, men jeg er i stand til å betale en symobolsk sum, forhåpentligvis lavere enn det amazon tilbyr de for. Ta kontakt med meg på mail: [email protected] om du kan hjelpe meg i jakten på disse solbrillene som tilsynelatende ikke eksister i en norsk netthandel. Om du ikke kjenner til brillene ved navn, er det disse jeg snakker om Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Det ser ut som om jeg er nødt til å betale en kraftig sum for de på amazon om jeg ikke finner den her i Europa. lol, hva forventer du egentlig? Hvis du syns 100~ dollar mye for et par Ray Ban Wayfarers fortjener du ikke solbriller i det hele tatt, du stusselige. Kosta jo tusener i sin tid i norge. Har både dem og et par nyere som selvfølgelig også kosta flere laken, selv om de va noen av de rimeligere brillene. Kjøp deg noe juggel i tyrkia du hvis du virkelig hater øyene dine så mye. Carl Endret 19. februar 2008 av Carl M Lenke til kommentar
Doier Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 jeg mener dette i en relativ betydning Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hva er så spesielt med disse? De ser ikke normal ut. Ser styggt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 De er grisetøffe! =) Fatters har originale Rayban Wayfarer (+ 2 kopier) og jeg har min egen kopi. Utrolig deilige solbriller med grisetøft design, om man passer dem. I tillegg er de kvalitetsbriller. Fatters sine ser ut som nye. Originalen er nok veldig vanskelig å få tak i idag, men Rayban lagde jo nylig noen replikaer da de kom på mote igjen. Men som alltid; design koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå