Illyria Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei! Jeg skulle hatt tur/retur flytur til london. Hvor er det billigst for dette og hvordan burde jeg lete? takk for alle svar! Lenke til kommentar
narnold Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei! Jeg skulle hatt tur/retur flytur til london. Hvor er det billigst for dette og hvordan burde jeg lete? takk for alle svar! RyanAir fra Torp er vel det billigeste. Ellers kan du jo prøve restplass.no også, der søker de gjennom alle flyselskap etter plasser. Lykke til! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hos Ryanair reklamerer de med billetter til 1 kr, men så legger de på flyskatt, bensinskatt, innsjekkingsavgift, bagasjeavgift, seteavgift og betalingsavgift. Og vips så er det 500,- hver vei. Sjekk også Norwegian fra Oslo og Rygge. Uansett hva du flyr med så unngå Heathrow. Lenke til kommentar
jig9 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) På finn.no finner prisoversikt fra mange forskjellige flyselskaper, da finner du lett det billigste Men en av de to store flyplassene ligger et stykke utenfor byen og da koster det 200 kr pr vei med tog, dersom du tar den som ligger nærmest byen koster det bare 30-40 kr pr vei, dette bør du ta med i vurderingen når du bestiller billetter Endret 21. februar 2008 av jig9 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Heathrow er ikke så ille hvis du flyr direkte dit, ville derimot fraråde transfer der så langt det er mulig... Eneste er en del forsinkelser, men det gjelder samtlige london-flyplasser. Norwegian flyr jo fra OSL til både LGW(Gatwick) og Stansted. Sterling flyr ihvertfall til LGW fra OSL. Sterling har en prisstruktur som kan minne litt om Ryanairs... Hvis du går for kvalitet, ville jeg vel personlig valgt BA.. I forhold til å komme seg sentralt i London foretrekker jeg å fly til LHR(Heathrow), ta Heathrow Express inn til Paddington og en taxi derfra. Stansted er en ganske lang togtur, Heathrow express tar vel ca tyve min. SAS flyr jo til London City, så skal du til det området av byen er jo det veldig convenient. SAS-flyvningene til City har dessuten veldig fine flytider, og det hender du kan "lande" en god billettpris. Liten og effektiv flyplass. Men billigst hvis du skal fly fra OSL vil jeg tippe blir Norwegian, enten til Stansted eller Gatwick. Sjekk også Sterling. SAS og BA er hakket dyrere, men du får i stor grad det du betaler for.. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Fant en veldig fin tur på Supersaver.no kom på litt under 1000kr så det ver greit;D Takk for hjelpen folkens:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå