Hosjkornæsj Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har mange sanger i iTunes som skulle vært i samme album. How? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har mange sanger i iTunes som skulle vært i samme album. How? Det er da bare å merke de det, og dra de dit. Jeg synes det er greit å operere med spillelister jeg, da kan jeg høyreklikke på de merkede sangene eller hva det nå er og "si" Legg til i Spilleliste.... RandiA Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har mange sanger i iTunes som skulle vært i samme album. How? ... Laste ned / kjøpe hele ordentlige taggede filer. Da mener jeg som viser navn, artist, album , sjanger. Og ikke: f.eks linkinpark-minutes to midnight i "navn" eller så kan du jo gjøre det på den harde måten, gå i itunes og trykk på. f.eks der det skal stå albumnavn og skriv in albumnavnet Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 MediaMonkey er et organiserings og avspiller program som har en del autotag funksjoner. Mp3tag kan også laste ned tags for deg. Tags = album/sang info. Google it Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det er jo ikkje noko problem å legge til informasjon i iTunes. Med mindre det er snakk om store mengder kan du fikse det kjapt og enkelt. Marker låtene som høyrer heime i eit album, høgreklikk og Edit selected files eller noko sånt. Der skriv du inn all felles informasjon og lagrer. Alt du skriv der vil då bli lagra på samtlige av filene. Skal du ta større operasjoner kan programmer som MediaMonkey være kjekt, sjølv synest eg programmet Tag&Rename er genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå