rofl Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei, Jeg lyktes i å koble en vanlig pc med linksys adapter til routeren ved å trykke på routeren så den stod og blinket, så fikk jeg kontakt og beskjed om et passord på 16 tegn, om jeg husker rett. Routeren er satt opp til default, og det er en type security på det trådløse. Dette hjelper jeg en bekjent med, men jeg klarte ikke å få logget inn på routeren fra en bærbar HP pc med Intel trådløs adapter. jeg forsøkte å legge inn passordet, men det gikk ikke. Men jeg så at det er noe om ulike typer av sikkerhetskryptering elelr hva det nå var, og lurer på om det er noe der jeg burde vite? Det jeg egentlig lurer på er, det ble ikke prøvet, er om det også ved oppkobpilng til andre adaptere enn Linksys er noen hjelp i å trykke på denne 'knappen'på ruteren før man prøver å få kontakt? Jeg er ikke sikker, burde ha sjekket, men jeg tror den trådløse forbindelsen funekr mot internett, men ikke lokalt slik at man får kontakt med en skriver som er delt på en pc i lokalnettet. Noen råd for hvorledes man kommer videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå