flindla Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Blir snutebaggene for små til et teleobjektiv fastmontert på kameraet (400D)? Jeg har en snutebag for min canon 17-40. Jeg synes det er praktisk å ha kameraet lett tilgjengelig når jeg er på fjellturer (for det er jeg mye). Finnes det andre løsninger som gjør at man lett kan bære med seg dette uten å måtte legge kameraet i sekken etter hvert bilde? Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Blir snutebaggene for små til et teleobjektiv fastmontert på kameraet (400D)? Jeg har en snutebag for min canon 17-40. Jeg synes det er praktisk å ha kameraet lett tilgjengelig når jeg er på fjellturer (for det er jeg mye). Finnes det andre løsninger som gjør at man lett kan bære med seg dette uten å måtte legge kameraet i sekken etter hvert bilde? Jeg tror de blir for små. Jeg fant ikke en snutebag som passet mitt 30D med 70-200 f 2.8 , men leter du så kan du jo være heldig. Lenke til kommentar
hill42 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Blir snutebaggene for små til et teleobjektiv fastmontert på kameraet (400D)? Jeg har en snutebag for min canon 17-40. Jeg synes det er praktisk å ha kameraet lett tilgjengelig når jeg er på fjellturer (for det er jeg mye). Finnes det andre løsninger som gjør at man lett kan bære med seg dette uten å måtte legge kameraet i sekken etter hvert bilde? Jeg tror muligens at du finner den rette snutebag'en her: http://www.thinktankphoto.com/ttp_product_DgtlHlstr.php Mvh hill42 Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Blir snutebaggene for små til et teleobjektiv fastmontert på kameraet (400D)? Jeg har en snutebag for min canon 17-40. Jeg synes det er praktisk å ha kameraet lett tilgjengelig når jeg er på fjellturer (for det er jeg mye). Finnes det andre løsninger som gjør at man lett kan bære med seg dette uten å måtte legge kameraet i sekken etter hvert bilde? Jeg tror muligens at du finner den rette snutebag'en her: http://www.thinktankphoto.com/ttp_product_DgtlHlstr.php Mvh hill42 Den der var ikke dum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå