Gå til innhold

Hvordan er 70-200 4 L med IS å bære med seg?

Anbefalte innlegg

Blir snutebaggene for små til et teleobjektiv fastmontert på kameraet (400D)? Jeg har en snutebag for min canon 17-40. Jeg synes det er praktisk å ha kameraet lett tilgjengelig når jeg er på fjellturer (for det er jeg mye). Finnes det andre løsninger som gjør at man lett kan bære med seg dette uten å måtte legge kameraet i sekken etter hvert bilde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir snutebaggene for små til et teleobjektiv fastmontert på kameraet (400D)? Jeg har en snutebag for min canon 17-40. Jeg synes det er praktisk å ha kameraet lett tilgjengelig når jeg er på fjellturer (for det er jeg mye). Finnes det andre løsninger som gjør at man lett kan bære med seg dette uten å måtte legge kameraet i sekken etter hvert bilde?

Jeg tror de blir for små.

Jeg fant ikke en snutebag som passet mitt 30D med 70-200 f 2.8 , men leter du så kan du jo være heldig.

Lenke til kommentar

Jeg tror muligens at du finner den rette snutebag'en her: http://www.thinktankphoto.com/ttp_product_DgtlHlstr.php

Mvh

hill42

Lenke til kommentar

Jeg tror muligens at du finner den rette snutebag'en her: http://www.thinktankphoto.com/ttp_product_DgtlHlstr.php

Mvh

hill42

Den der var ikke dum :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...