Gå til innhold

Bra og billig mATX til Q6600 cpu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk alt det hovedkortet liggende, men pga problem med bios oppdatering får jeg ikke lagt inn støtte for Q6600 cpu.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=913194&hl=

Beklager, var ikke helt samme hovedkort.

Skal se nærmere på det. Klarer jeg meg uten skjermkort er jo det bare en fordel.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Du må da greie å oppdatere en bios på en eller annen måte, evt returner kortet på angrefrist.

F.eks ved å legge bios på en minnepinne, og gjøre det fra bios.

Edit: La akkurat nå en bios på en minnepinne og oppdaterte fra bios. Tok ikke mange minuttene. Ikke akkurat samme kort, men Asus.

Endret av heisann80
Lenke til kommentar

Bios ligger alt på en minnepenn, men i Asus Flash program finner den ikke noen av bios filene.

Kortet har jeg hatt i ca ett år, har bare ikke hatt behov for å oppdatere bios før nå, så å returnere på angrefrist er dessverre ikke lengre mulig.

Virker ikke som om jeg får muligheten til å velge at den skal lete på minnepenn i flas programet. Eneste alternativer som er der er A: og C:.

På c ligger de men kommer ikke opp, og A har jeg ikke. Floppy er nok noen år siden jeg hadde i hus.

Mulig at minnepenn ikke kan være større enn en viss størrelse, og den av den grunn ikke er synlig. Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...