Tehjoran Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Hehe.. Så du hadde lagt meg til.. Vi tar litt spilling i dag.. Jeg og eXtreme-501 slutter 15.00 i dag.. Så vi spiller rundt 16.30 tia.. =D Prøvde å invitere deg i går.. Eller sendte Game invite.. Men du Kom ikke inn.. xD Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg beklager, men akuratt nå blir jeg mer fristet til å joine en serøiøs klan. Men viss jeg blir interesert igjen her så sier jeg ifra.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Okei Lykke til.. Lenke til kommentar
GenocidalNature Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 God kveld folkens Jeg er svært interessert i å bli med i en norsk COD4-clan. Har god erfaring med spillet og er en gjennomsnittlig god gamer. Liker å ha ting litt seriøst men det hele er og blir for moro. Gamertag: GenocidalNature Alder (hvis viktig): 20 Level i spillet: 40 hvis noen er interessert i å ta meg med i en clan eller bare spille med meg, kan dere sende meg en mail på: [email protected] På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå