Tehjoran Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei, Den norske clanen TSF(Terrorist Special Forces) Har akkuratt Blitt ny.. Vi søker nye medlemmer Hele tiden.. Vi har en Offisiel Clan side.. http://tsf.myclanwebsite.com/main.asp Skal dere Joine Clanen så legg igjen Gamertagen deres her Min Gamertag er : TehJoran Ps: Vi spiller Bare På Xbox LIVE!! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Er det Fortsatt ingen som Vil Joine.. =( Kom igjen nå.. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du vil ikke ha prøvespilt for FoE da. FoE rekruterer cod spillere for tiden, siden flere av medlemmene har gått over til gears(FoE er opprinnelig en gears klan). Vi kan tilby et godt miljø, seriøsitet og morro. Vi er en seriøs klan som spiller for å vinne, så hvis du ikke er av den typen, bør du kanskje droppe det Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) har dere noen spessiel alder/rang? Endret 22. februar 2008 av The_Sauce Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 har dere noen spessiel alder/rang? Nei, alder betyr ikke så mye. Vi har spillere fra 15 til noe og 20 der så. Rang betyr eller rank betyr heller ikke mye. Det som betyr noe er om du er en god lagspiller, kommunikasjon og selvfølgelig litt individuelle ferdigheter. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Kan gjerne det da.. ^^ Men spiller Bare Cod4 Online.. Kontakt meg på Xbox LIVE Gamertag: TehJoran.. Jeg er rank: 25.. Class jeg bruker mest er : Sniper, m4 carbine. Preiker hele tiden når jeg spiller.. Men spiller mest med en annen kamerat av meg her på forumet.. Hans Gamertag er: eXtreme501 Class han bruker for tiden: Sniper, p90.. Mick: Ja.. Preiker med meg i private Chat.. =D Men vi er kunn 14 år gamle da.. xD Ja vi spiller for å vinne.. ^^ Endret 23. februar 2008 av Knotten07 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg vil gjerne være med i klanen å.. Er level 42 hvis jeg husker riktig fra siste runde.. xD.. Men, kan bli litt sur noen ganger når jeg blir drept.. Håper det er greit kanskje? Hehe Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hej, jeg vli gjerne joine Clanen XD Vet ikke åsn level jeg er i men er over 10 vertfal...... bruker mest penitti og rpd fordi da jeg har jeg mange skudd og bare bang bang så er de død. XP bruker oxo mye turret for da sparer jeg masse ammo hehe tips til dere alle har alltid martyrdåm på fordi jeg dør og noen gange juggernat. jeg får allit verfall over 10 kills i annen hver bane gamertag: ET3RNAL SNIP3R XXX Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Du spiller 360 ikkesant? Men har du mic? for vi preiker i mic hele tiden.. =) Du kunne vell ikke prøvd deg som sniper? Så kunne du snipa litt med oss da.. =D Men vi er forøpelig bare 3 med deg.. =P Vis du skal Joine så må du ha TSF i clan tag. Gidder du bare å legge meg til E-wok.. Siden jeg skal til Gardemoen og bade i dag.. xD Så komemr vell ikke på før 19.30 tia.. =D Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg vil bare si en ting at det er en hardcore klan. Vi søker ikke spillere som spill noen ganger i uka en-to timer for gøy. Det er ikke en hobby klan, men en seriøs klan. Ja, vi spiller på 360 og selvfølgelig bruker vi mic:) E-wok jeg tror ikke det er noe vitsig at du prøvespiller ut ifra det du sier, ikke vondt ment. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg spiller ganske mye.. og spiller for å vinne.. ^^ Legg meg til på Xbox LIVE.. Kommer Kansje til å spille litt med eXtreme501 etterpå Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 eg får vel slenge meg på bølga. eg bruke bare m4.. for å si det enkelt er ferdi med alle m4 challengene og er rang 34, uten prestige mode.. er 15 år, har mic. gjennomsnittelig er jeg rundt top 3 på kvar bane, men det er jo forskjell noen ganger. K/D ratioen min er rundt 1.50. GT: TheSauce1337 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Hehe.. Du bruker samma våpen som meg.. =D M4 Carbine .. Jeg hadde også tenkt å lage en Assault (eller hvordan man skriver det)Styrke Og en Sniper styrke.. ^^ Men men.. Logger meg på sånn rundt 14.30 tia.. ^^ Legger du meg til på Live? Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hehe.. Du bruker samma våpen som meg.. =D M4 Carbine ..Jeg hadde også tenkt å lage en Assault (eller hvordan man skriver det)Styrke Og en Sniper styrke.. ^^ Men men.. Logger meg på sånn rundt 14.30 tia.. ^^ Legger du meg til på Live? Er/skal hele klanen være norsk? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Ja.. Orker ikke sånne Britiske Idioter.. xD Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ok legger deg til snart Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Okei.. =D Men jeg må vite en ting.. Du har mic? Ja det har du sikkert. Liker du å snipe.. =P Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Okei.. =D Men jeg må vite en ting.. Du har mic? Ja det har du sikkert.Liker du å snipe.. =P ja jeg har mic. har nettopp fått en ny sniper så jeg har ikke så mye imot det Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Ok.. Er det 3700 eller Dragunav ellr noe? Jeg bruker Dragunaven..^^ Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 R700, men nå mp vi ikke gå for off-topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå