Steffgl Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei, jeg skal ha meg ny tv.. Pris: Max 20 000kr Tommer: 40 Hvet ikke hva som er best, om det er plasma eller LCD! Noen som har noe tips om hva type tv jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) for meg er plasma eneste valg uansett bruk, andre ser selvfølgelig uening grunn: Sortvinå, farger, kontrast, levende bilde .sjekk denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334547 fins ikke bedre kjøp nå for tiden. så kan du bruke resten av pengene på en god stol å sitte i husk regelen for signalkilde på flat tv: shit in, shit out. har du dårlig signalkilde får du dårlig bilde. ja noen presterer bedre på analoge signaler enn andre, menn analoge signaler tjener ingen flat skjerm rettferdighet. denne presterer forøvrig meget bra med analoge signaler Endret 18. februar 2008 av Henrik2k Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Støttes fullt ut. Forskjellen er stor fra 6-10.000, forskjellen vesentlig mindre fra 10-20.000. Bruk heller pengene på en surround-reciever og høyttalere. Det gir mye mer moro for pengene. Lenke til kommentar
veiron Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Støttes fullt ut. Forskjellen er stor fra 6-10.000, forskjellen vesentlig mindre fra 10-20.000. Bruk heller pengene på en surround-reciever og høyttalere. Det gir mye mer moro for pengene. Denne skjermen har høyere oppløsning, men koster 5000 mer. http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/plasma/pa...ic_th42pz70.htm Er det verdt pengene når man sammenligner med skjermen som ble linket tidligere i tråden? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 På en 42" og normal sitteavstand: nei. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 steffgl: Følg malen i 'Skal du kjøpe ny flat-tv? LES HER!' tråden (som står klistrer øverst i 'Tv-apparater' kategorien). Det gjør det mye enklere å hjelpe deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå