XDamage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tar det med en klype salt ja, men siden DMC4 støtter accomplishments også, er det nok ikke lenge til Home omsider slippes. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Håper dette stemmer ja! Hadde vært konge å få en slik update denne uken! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tror ikke betaen er oppdatert i det hele tatt. Det vi så på GDC i fjor er jo nesten det som betatesterne har nå. De må ha gjort noe på ett år. Nå er det jo homestøtte i utviklerverktøyene så de har vel gjort noe. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Glede meg til den dagen der eg leser at home e ute eller at eg ser det på storen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Glede meg til den dagen der eg leser at home e ute eller at eg ser det på storen. Det blir som julaften og 17.mai på samme dag (ikke det at 17.mai er så artig da) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Glede meg til den dagen der eg leser at home e ute eller at eg ser det på storen. Det blir som julaften og 17.mai på samme dag (ikke det at 17.mai er så artig da) Kanskje de serverer hot dog og brus tror i alle fall eg kommer til å hoppe frem og tilbake Endret 19. februar 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 For min del høres ikke så rart ut om HOME slippes ut innen en uke, eller to. Ettersom Sony ofte har fått klager om at de ikke har klart å holde lanserings datoer. Så hvis dette er tilfellet at HOME lanserers om noen dager, så tror jeg dette er et rent skjakktrekk fra SONY sin side, for å få tilbake tilliten til kjøperne av PS3. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 For min del høres ikke så rart ut om HOME slippes ut innen en uke, eller to.Ettersom Sony ofte har fått klager om at de ikke har klart å holde lanserings datoer. Så hvis dette er tilfellet at HOME lanserers om noen dager, så tror jeg dette er et rent skjakktrekk fra SONY sin side, for å få tilbake tilliten til kjøperne av PS3. Men de selger vel nok nå ettersom Blu-Ray har vunnet formatkrigen. Blir nok bare gjetting om det kommer om en uke eller nå til torsdag. Jeg tørr ikke ha for store forhåpninger enda hvertfall. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sjekk ut dette bilde fra en skjorte som e i Playstation Lounge på GDC: http://www.joystiq.com/photos/gdc08-playst...-lounge/650968/ Lenke til kommentar
Dec Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Sjekk dette også! Rykte på ett forum, men mange kilder som mener at noe skal skje på torsdag nå, velger å tro på det!! http://boardsus.playstation.com/playstatio...hread.id=123311 Lenke til kommentar
Candey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "NO! NO! NO! this is not good, Home is not even close to ready even for a open beta. I have played the beta plenty of times to know, there are way to many bugs to even think about releasing it!" Skriver han ene på forumet... :/ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 No skal me ikkje ta på veg her...sony har skuffet oss for mange ganger før når me har vorte oppspilt om att det kansje kjem noko stort vår veg... home kunne ikkje bry meg mindre...men in-game xmb derimot.. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 her er det en spillkar som sier han har testet in-game xmb pluss at Home openbeta "is here", vet nå ikke hvor mye dette er til og stole på men men... KILDE: http://lusoplay.sapo.pt/en/index.php?page=new&id=29 er veldig trøtt så sorry hvis det er no feil, tenkte bare noen av interreserte.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Får vel svaret morge, men jeg tviler på at vi får HOME da. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Blir visst ikke noen in-game XMB nyheter på GDC. kilde(les første kommentar) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jess, men men. Overlever nok Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jess, men men. Overlever nok Åja da ps3 er ikke kjent for å bite noen Men får håpe at det kommer snart. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hørte noe om Home release 31. Mars... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kilder er jo ein fin bil. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kilder er jo ein fin bil. Aldri hørt om et bilmerke som heter "kilder" jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå