Mørbradbiff Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei, jeg og dama mi har bynt å snakke om å flytte fra nordnorge, og til sørnorge. Så må man jo prøve å få med seg det meste av innbo på mest mulig rimelig måte. Fins det noen firmaer som leier ut store kassetilhengere, som man kan hente på en side av landet, og levere en annen side av landet. På samme måte man kan leie bil i fra avis, og levere den en annen plass. PS: Jeg håper jeg la tråden i rett kategori, var usikker... Takk for svar! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Stort sett alle bensinstasjoner leier ut hengere men er usikker på om noen tilbyr det du lurer på..Ta en ringerunde og hør med de forskjellige.. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tror det er få bensinstasjoner som tilbyr enveis leie, og om de gjør koster det nok en del. Husk at noen skal tross alt transportere hengeren tilbake igjen. Hva med å kjøpe en henger i Nord Norge og selge den i Sør når du kommer frem? mulig det er billigere. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Div. Shell stasjoner... men flere statoil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå