Jikla Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har PSP og DS og kan vell bare seie at at psp'n står på hylla og samlar støv. Utenom ein periode der mp3'n var på reparasjon, då brukte eg psp'n og den kjem ellers til å ligge å samle støv til crisis core og inntil man får kopiert egne ps 1 spel til psp'n. Sitter som regel på ds og gamer shonen jump superstars som er konge. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg kjøper meg PSP. Bedre grafikk og vet at det kommer til å kommer masse gode spill etterhvert. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Metal Gear Solid - Portable Ops, Toca Race Driver 3 Challenge og Ridge Racer var egentlig mer enn nok til å rettferdiggjøre min psp hvertfall.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kan si meg enig der. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Glemte Burnout Dominator da! Evig bra spill. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er det ett bilspill? Fra Bournout serien på PS? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Multimediamulighetene er PSP best på. Spillene er DS best på. Gode spill på DS: Zelda: Phanton Hourglass, Elite Beat Agents, Advance Warfare,Mario Kart DS Gode PSP spill: God of War: Chains of Olympus, Metal Gear Solid: Ops, Patapon Hvis du har en mp3spiller ved siden av, ville jeg gått for DS. DS gir en annerledes og ny spillopplevelse med touchscreen, mens når jeg spiller PSP føler jeg at det bare er konverteringer av PS2 spill og at jeg kunne fått en mye bedre opplevelse framfor TVEN hjemme. Multimediamulighetene er PSP best på. Spillene er DS best på. Gode spill på DS: Zelda: Phanton Hourglass, Elite Beat Agents, Advance Warfare,Mario Kart DS Gode PSP spill: God of War: Chains of Olympus, Metal Gear Solid: Ops, Patapon Hvis du har en mp3spiller ved siden av, ville jeg gått for DS. DS gir en annerledes og ny spillopplevelse med touchscreen, mens når jeg spiller PSP føler jeg at det bare er konverteringer av PS2 spill og at jeg kunne fått en mye bedre opplevelse framfor TVEN hjemme. Multimediamulighetene er PSP best på. Spillene er DS best på. Gode spill på DS: Zelda: Phanton Hourglass, Elite Beat Agents, Advance Warfare,Mario Kart DS Gode PSP spill: God of War: Chains of Olympus, Metal Gear Solid: Ops, Patapon Hvis du har en mp3spiller ved siden av, ville jeg gått for DS. DS gir en annerledes og ny spillopplevelse med touchscreen, mens når jeg spiller PSP føler jeg at det bare er konverteringer av PS2 spill og at jeg kunne fått en mye bedre opplevelse framfor TVEN hjemme. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er enig, men PSP blir stadig bedre på spillfronten. Jeg er enig, men PSP blir stadig bedre på spillfronten. Jeg er enig, men PSP blir stadig bedre på spillfronten. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er enig, men PSP blir stadig bedre på spillfronten.Jeg er enig, men PSP blir stadig bedre på spillfronten. Jeg er enig, men PSP blir stadig bedre på spillfronten. Yes^^ Lenke til kommentar
aMo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det ett bilspill? Fra Bournout serien på PS? Det stemmer. Lenke til kommentar
BiB Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det plass til mye musikk på PSPen? Er den bra å bruke som mp3 spiller? Ville ikke kjøpt PSP for å spille musikk, ville heller kjøpt en mp3-spiller da. Det spørs hvor mye plass du har på minnekortet i PSP'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå