TommyFM Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ville dere byttet ut N82 mot en iPhone? Synes iPhone virker spennende, men er litt skeptisk til touch tastatur, samt at den mangler 3G og GPS. Kan noen som har den fortelle meg det negative de ser med iPhone (Ikke pris, teite Apple produkter osv fra Apple hatere, stiller meg helt nøytral til merke, og bryr meg om funksjoner osv, ikke merket) Og har noen en link til en oversikt over programmer som finnes til iPhone? Endret 18. februar 2008 av TommyFM Lenke til kommentar
Ragish Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hadde jeg hatt Nokia N82 ville jeg nok absolutt ikke byttet den mot en iPhone. (Har Nokia N95 8gb, og ville ikke byttet den mot en iPhone heller!) For meg er 2 mpx kamera nok til å si farvel til iPhone. Har hatt 3 megapiksler kamera på mobiltelefonen i et par år, og da er det lite aktuelt å gå ned i kamerakvalitet (Nei, jeg er klar over at antall megapiksler ikke er alt - men likevel.) Når den i tillegg ikke kan filme med kameraet (bare ta bilder), ikke har 3g, ikke støtte for java og lite muligheter for multitasking, da er valget enkelt. Og så går det vel ikke an å sende eller motta MMS med iPhone heller? Det skal sies at jeg ikke har satt meg spesielt godt inn i iPhone, men å bytte en flott, ny Symbian series 60-telefon fra Nokia mot en iPhone er i mine øyne helt uaktuelt. Det skal selvsagt sies at iPhone er fin å se på, har grei styring med touchscreen og sikkert bra musikkopplegg på høyde med den man finner på iPod, men det blir likevel litt tynt funksjonsmessig. Men igjen: Det kommer an på hva man bruker telefonen til og hvilke egenskaper man ser på som viktige. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Må si meg enig med Ragish. Ville aldri verden byttet. Vær forbredt på å måtte bytte ut alle standardfunksjonene dersom du går for iPhone. SMS funksjonen i iPhone holder f.eks ikke mål sammenlignet med konkurentene. Det samme gjelder mange andre tilsynelatene "standard" funksjoner du finner på mobiltelefoner i dag. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Må si meg enig med Ragish. Ville aldri verden byttet. Vær forbredt på å måtte bytte ut alle standardfunksjonene dersom du går for iPhone. SMS funksjonen i iPhone holder f.eks ikke mål sammenlignet med konkurentene. Det samme gjelder mange andre tilsynelatene "standard" funksjoner du finner på mobiltelefoner i dag. Kan du forklare dette litt nærmere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå