Tyralyon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. Jeg lurer på om jeg kjøper en mobil i utlandet (som også finnes i Norge), for eksempel en Nokia eller SE, for så å gjøre den "norsk" med en programoppdatering (firmware update)? Problemet er jo at jeg ikke kan skrive sms med norsk T9, så jeg tenkte kanskje få kjæresten min til å kjøpe med en mobil fra frankrike, og så "gjøre den norsk". Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg bor utenlands og har "fornorsket" et par mobiler. Men vær obs på at noen mobiltelefonmerker ikke lar deg gjøre dette selv. Hos gamle Siemens var det ingen problemer, mens feks SE ikke lar deg gjøre dette selv (tror jeg). Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg kjøpte en Sharp GX25 i Italia forøverig en Ferrari telefon... Den går det ikke ann å skrive på norsk på eller få noskt språk på... den fåes ikke i norge men i sverige... Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg bor utenlands og har "fornorsket" et par mobiler. Men vær obs på at noen mobiltelefonmerker ikke lar deg gjøre dette selv. Hos gamle Siemens var det ingen problemer, mens feks SE ikke lar deg gjøre dette selv (tror jeg). Ingen problem å endre sw på de fleste SE telefoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå