Gå til innhold

AprilFest 2008 - Vi feirer at våren og lyset er tilbake


Anbefalte innlegg

Går det an å melde seg på i etterkant med hunde- og naturbilder + uredigert som utfordringer da?

 

Har sikkert knipset noen de siste dagene som jeg kunne lagt ut til riktig dato..

Du rekker det akkurat.

 

Har ikke sagt noe offisielt, men jeg hadde ikke tenkt å stenge for etternølere før etter mandag. Regner med at det er en del som har vært usikker på hva dette går ut på. Men nå kan de se hva vi holder på med.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du rekker det akkurat.

 

Har ikke sagt noe offisielt, men jeg hadde ikke tenkt å stenge for etternølere før etter mandag. Regner med at det er en del som har vært usikker på hva dette går ut på. Men nå kan de se hva vi holder på med.

 

Tom

 

Der kategoriserte du meg helt riktig ;)

Lenke til kommentar
Hm.

Etter å ha sett oktoberfesten, og nå nesten det samme i April har jeg bestemt meg for at neste gang skal jeg delta.

 

Dette ser artig ut.

Som sagt - jeg stenger ikke for påmelding før i morgen kveld. Så det er ikke for sent.

 

Tom

 

Leste det. Men jeg venter til neste, rett og slett fordi jeg vil være med fra første dag. Vil ikke være ettersluntrer :)

Lenke til kommentar
Hm.

Etter å ha sett oktoberfesten, og nå nesten det samme i April har jeg bestemt meg for at neste gang skal jeg delta.

 

Dette ser artig ut.

Som sagt - jeg stenger ikke for påmelding før i morgen kveld. Så det er ikke for sent.

 

Tom

 

Leste det. Men jeg venter til neste, rett og slett fordi jeg vil være med fra første dag. Vil ikke være ettersluntrer :)

Det er jo greit nok.

 

Tom

Lenke til kommentar
Har helt glemt dette =O Er det for seint å begynne å legge inn bilder nå 2 uker for seint?

Du har jo meldt deg på, så hvis du har tatt bilder som passer til utfordringen, så er det jo bare å legge de inn. Hvis du ikke har tatt noen som passer, så får du begynne nå :)

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er vi kommet dit at det er siste dag av april og dermed siste dag for denne festen.

 

Ettersom jeg blir lite aktiv på forumet de nærmeste dagene (ferie på vestlandet), så har jeg laget tråden for galleriet nå. Vent med å poste dine tre favoritter til du har tatt dagens bilde - kan godt hende det er et blinkskudd det også.

 

Tom

Lenke til kommentar
Må vi poste 3, om vi kun er fornøyd med 1? Og må det være et av de vi har postet tidligere? En dag sto det mellom to, og jeg la ut det jeg nå ikke syns var like bra som det andre.

Har du mindre enn tre, så har du mindre enn tre. Jeg skal oppdatere teksten. Men føler du at du har fullført da? Kastet du ikke inn håndkleet kanskje tidlig ?

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Tom, jeg går ut ifra vi skal legge bildene "åpne" der og ikke i link? Ser det er en som har lagt inn sine som linker? Kanskje man må poste nye bilder, hvis størrelsen på de man har fra før ikke er riktig?

RandiA

Det stemmer - når det gjelder galleriet. Når det gjelder selve bildetrådene, så er det bare anbefalt.

 

Tom

Lenke til kommentar
Må vi poste 3, om vi kun er fornøyd med 1? Og må det være et av de vi har postet tidligere? En dag sto det mellom to, og jeg la ut det jeg nå ikke syns var like bra som det andre.

Har du mindre enn tre, så har du mindre enn tre. Jeg skal oppdatere teksten. Men føler du at du har fullført da? Kastet du ikke inn håndkleet kanskje tidlig ?

For å si det sånn - "reglene" sier at man må poste minst to bilder fra hver uke. Har man ikke gjort det, så har man ikke fullført.

Lenke til kommentar
For de av dere (oss) som har brukt analogt i aprilfesten? Når regner dere med å ha fremkalt ferdig, og lagt ut bildene?

 

Jeg selv regner med å legge ut for mine to dager i slutten av neste uke.

 

Bør vi ha en siste frist? F.eks. 16. mai

 

Tom

 

Jeg har levert inn en film jeg tok den 30. og får den i morgen, men venter på scanner som er bestilt for å kunne scanne de inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...