Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Å? Må du ikke scrolle masse?Uansett pleier jeg å være oppdatert nok til at det ikke blir så mange innlegg å lese om gangen... Føler meg skyldig der jeg og... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Klikk på og du kjem rett til det fyrste nye innlegget. Altså nederst... Jaja, jeg klarer meg Det eldste nye innlegget kan jo like gjerne kome midt på sida ... Men du får gjere som du vil. (Red.: Dette er jo ogso milevis utanfor tema.) Endret 31. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Da er det 47 påmeldte (og kun to tyvstarter ) - dette vil bli morsomt. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da er det 47 påmeldte (og kun to tyvstarter ) - dette vil bli morsomt. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Da er det 47 påmeldte (og kun to tyvstarter ) - dette vil bli morsomt. Tom Er nå 48 påmeldte. Og tre tyvstarter ? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da er det 47 påmeldte (og kun to tyvstarter ) - dette vil bli morsomt. Tom Er nå 48 påmeldte. Og tre tyvstarter ? Tom Mja. Vet ikke helt om bilde av utstyret kan regnes som tyvstart, dessverre Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da er det 47 påmeldte (og kun to tyvstarter ) - dette vil bli morsomt. Tom Kommer kanskje ett bilde fra meg senere, om jeg ikke tar det imorgen, forbaska mye sol nå, http://www.lenshoods.co.uk/hoods/Canon-EF-50mm-f-1.8-II.php funker dette btw? eller er det tullball? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Da er det 47 påmeldte (og kun to tyvstarter ) - dette vil bli morsomt. Tom Kommer kanskje ett bilde fra meg senere, om jeg ikke tar det imorgen, forbaska mye sol nå, http://www.lenshoods.co.uk/hoods/Canon-EF-50mm-f-1.8-II.php funker dette btw? eller er det tullball? Absolutt verdt et forsøk - men du bør bruk litt tykt papir - gjerne sort. Tom Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da er det 47 påmeldte (og kun to tyvstarter ) - dette vil bli morsomt. Tom Kommer kanskje ett bilde fra meg senere, om jeg ikke tar det imorgen, forbaska mye sol nå, http://www.lenshoods.co.uk/hoods/Canon-EF-50mm-f-1.8-II.php funker dette btw? eller er det tullball? Det holder ikke med vanelig a4 ark, og forguds skyld, gjør som tomsi sa og ta sortark. Det ser jo helt latterligut med hvitt ark. Testa det selv:P Lenke til kommentar
DHM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hadde vært utrolig morsomt å se noen komme med en rosa lenshood med smilefjes på alle utstikkerne :!: Edit: Løp og print ! Endret 1. april 2008 av DHM Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kanskje jeg kan bruke den nydelige rosa der utpå den som følgte med kameraet. Lenge siden jeg har oppgradert syntes jeg ^^ Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan tar man vare på exif infoen i bildet?? Jeg forstår ikke hva som menes med dette.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan tar man vare på exif infoen i bildet?? Jeg forstår ikke hva som menes med dette.. Jeg regner med at du kjenner til at bildefiler inneholder en del informasjon (dato, lukkertid, blender ISO osv) som kalles EXIF informasjon. Det ofte skjer, er at når man eksporterer bildet til web (i Photoshop) så strippes denne informasjonen vekk. Jeg vet ikke om dette også skjer med andre programmet. Tom Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har ikke helt fått med meg hvordan man skal feste de utskrivbare lenshoodene? Mitt objektiv skal ikke ha nærkontakt med gaffatape eller araldit! Endret 3. april 2008 av Onkel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har ikke helt fått med meg hvordan man skal feste de utskrivbare lenshoodene? Mitt objektiv skal ikke ha nærkontakt med gaffatape eller araldit! En litt stor bred strikk burde vel være OK ? Tom Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg regner med at du kjenner til at bildefiler inneholder en del informasjon (dato, lukkertid, blender ISO osv) som kalles EXIF informasjon. Det ofte skjer, er at når man eksporterer bildet til web (i Photoshop) så strippes denne informasjonen vekk. Jeg vet ikke om dette også skjer med andre programmet. Tom Aha, takker for opplysningen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det ofte skjer, er at når man eksporterer bildet til web (i Photoshop) så strippes denne informasjonen vekk. Jeg vet ikke om dette også skjer med andre programmet. Det kan jo også unngås ved å velge "Image Size" under "Adjustments" og justere ned bildestørrelsen der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det ofte skjer, er at når man eksporterer bildet til web (i Photoshop) så strippes denne informasjonen vekk. Jeg vet ikke om dette også skjer med andre programmet. Det kan jo også unngås ved å velge "Image Size" under "Adjustments" og justere ned bildestørrelsen der. Det er klart en mulighet - men da er det veldig viktig å velge Save As istedet for Save. Tom Endret 3. april 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Går det an å melde seg på i etterkant med hunde- og naturbilder + uredigert som utfordringer da? Har sikkert knipset noen de siste dagene som jeg kunne lagt ut til riktig dato.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå